Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
En mellomting av det vi prøvde på i sarpsborg og kamplanen idag hadde vært fint. Hvis vi i tillegg klarer å flytte beina litt bedre og få inn en høyrekant så nærmer vi oss noe.
3 fortjente poeng til Molde, men ingen grunn til å grave seg ned etter tap i de to siste kampene. Vi har et mannskap som mangler klassen til de beste lagene, men en plass midt på tabellen tror jeg absolutt er oppnåelig.
Nuvel. Basert på de siste 15 var molde best Vi kunne ha redusert umiddelbart og nære ved å lage spenning med Øde. I de første 75 kælka begge lag like mye.
Det negative er desverre de to nye. Dyer lunter og DG klarer ikke vise seg frem.
Baccay hadde et kort men positivt innhopp.
Tap mot et klart bedre lag var vel omtrent som forventet. Det positive er at vi har grei kontroll på Molde, særlig i første omgang, det negative er at vi ikke skaper noe fremover... Dyer blir også bedre og bedre for hver kamp, og er vel egentlig på et nivå nå som ikke rettferdiggjør den konstante sytinga og klaging om hvor ubrukelig han er.
Hvis man ser på omtrent den eneste sekvensen i kampen der Dyer får kontroll på kula og tid nok til å se seg rundt, i det 55. minutt, så slår han en presis pasning i korridoren som DG får brukt farta si på og kommer til et innlegg. Utenom sjansen etter 0-1 omtrent det eneste vi skapte i hele andre omgang. DG preges ikke noe mer av strøm i skoa enn LSK gjør på generell basis. Og å dømme Dyer som man gjør når vi overhode selv ikke vil spille fotball er den type livsløgn som har bidratt til å gjøre LSKs sportslige fall mulig.
Dyer er vel den som bruker ballen best, ihvertfall offensivt. Sytinga er nok litt fordi vi forventa at han skulle heve laget like mye som smarason gjorde.
Han er en veldig god ballspiller med et strålende overblikk og DP er visst veldig fornøyd med å spille ved siden av han.
Spørsmålet er om ikke midtbanen blir litt for bedagelig med de to sammen. Ihvertfall om planen er å slå langt frem til banen blir strøken. Og da bør vi ha inn Krogstad som en terrier.
Jeg frykter Krogstad bare blir enda en spiller LSK lar gå videre og som vil vokse enormt med en trener som setter han i en rolle som er tilpasset de egenskapene han har. Tragisk at det ikke er plass til en spiller som representerer så mye av det laget helt åpenbart mangler og som supporterne vil se.
Jeg frykter Krogstad bare blir enda en spiller LSK lar gå videre og som vil vokse enormt med en trener som setter han i en rolle som er tilpasset de egenskapene han har. Tragisk at det ikke er plass til en spiller som representerer så mye av det laget helt åpenbart mangler og som supporterne vil se.
Og etter at jeg har ristet på hodet av alle dine andre kommentarer til kampen, så kommer du med denne som jeg er 100% enig i.
Ja, det DG har gjort så langt har f.eks. Brenden drevet med i flere år. Så svensken skal få litt mer tid av meg. Til og med saltokastene kan ikke skjule det.
Jeg mener Dyer tok et steg i riktig retning i denne kampen. God med ballen og til å gjøre seg spillbar.
Man kan si mye om Brenden, han får det ikke til å stemme med ballen, blir for mye på lykke og fromme. Men rundt han skjer det i alle fall noe - han går på løp og har mange gode initiativer. I motsetning til DG som verken viser ferdigheter eller initiativ. Han må benkes til neste kamp!
Vi bli utspilt etter førstescoringa, men fram til da mener jeg vi var det beste laget utpå det. Uten at det sier så fryktelig mye..
Enig i at Krogstad har mange gode sider, men at han skal være redningsmannen for dette laget blir å tro på julenissen.
Enig i at Krogstad har mange gode sider, men at han skal være redningsmannen for dette laget blir å tro på julenissen.
Fotball handler om komplimentære ferdigheter. Krogstad fremstår som en meget god ryddegutt rundt to mer spillende sentrale midtbanespillere. Men vi har bundet oss til en formasjon som gjør Krogstad til en back up i alle posisjoner han kan ta.
1.Baneforholdene er så dårlig at det ikke lar seg gjøre å spille "fin" fotball.
2. Dermed blir kampplanen å gjøre det enkelt. Ikke miste ballen i farlige posisjoner. Slå langt.
3. Vi spiller jevnt med seriefavoritten. Heller ikke Mole klarer å spille "fin" fotball.
4. Dyer lider spesielt under sånne forhold. Han er en ballspiller.
Jeg er helt enig med Lennartsson når det gjelder kampplanen under disse forholdene. Nei, det er ikke pent å se på. Men det er enda styggere med balltap etter baltap på egen halvdel.
Men det jeg setter et spørsmålstegn ved, er at skal du bruke denne taktikken, så må du ha spillere som passer i denne.
Synes derfor at Dyer må benkes i neste, til fordel for musklene til Sheriff. Gustafsson kan per idag ikke spille kant.
Fotball handler om komplimentære ferdigheter. Krogstad fremstår som en meget god ryddegutt rundt to mer spillende sentrale midtbanespillere. Men vi har bundet oss til en formasjon som gjør Krogstad til en back up i alle posisjoner han kan ta.
Jeg kan til dels være med på at en treer på midten kunne passet laget godt, i alle fall nå som Smarason er ute. Med ham tilbake vil 4-3-3 på den annen side føre med seg at vår beste offensive spiller ikke får spille i sin beste posisjon.
1.Baneforholdene er så dårlig at det ikke lar seg gjøre å spille "fin" fotball.
2. Dermed blir kampplanen å gjøre det enkelt. Ikke miste ballen i farlige posisjoner. Slå langt.
3. Vi spiller jevnt med seriefavoritten. Heller ikke Mole klarer å spille "fin" fotball.
4. Dyer lider spesielt under sånne forhold. Han er en ballspiller.
Jeg er helt enig med Lennartsson når det gjelder kampplanen under disse forholdene. Nei, det er ikke pent å se på. Men det er enda styggere med balltap etter baltap på egen halvdel.
Men det jeg setter et spørsmålstegn ved, er at skal du bruke denne taktikken, så må du ha spillere som passer i denne.
Synes derfor at Dyer må benkes i neste, til fordel for musklene til Sheriff. Gustafsson kan per idag ikke spille kant.
Veldig enig i dette innlegget.
Dyer har ikke overbevist meg så langt, og han falt gjennom i denne type kamp. Tapte alt for mange dueller.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Kommentar