Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Grise heldige at vi ikke ligger under.
tror PR d.d dette er det svakeste LSK Laget jeg har sett
de over 40-årene jeg har fulgt LSK. Vi skaper 0 !
Jeg har fulgt LSK siden 1974. Dette er helt klart forjævlig, men fremdeles ett hakk ned til feks. hjemmetapene mot Stabæk og TIL rett etter sommerpausen i 2016. Men inntrykket av denne kampen forsterkes av potetåkeren.
53 minutter på hjemmebane tok det før vi så en back med et offensivt løp som så ut som noe. Åssen skal man skape noe med ball i en 442 med sånn statistikk? Svakhetene i laget er for åpenbare.
Nå fikk i det minste Ødemarksbakken ballen i beina som innoverkant og muligheten til å holde ballen lenge nok til at laget fikk løftet seg opp i banen.
3 kamper uten og score. Planløst , skjønner ikke hva
vi prøver på egentlig. Kan fort gå mange kamper til uten
scorer. Og hvordan vi skal vinne flere kamper kan jeg ikke forstå?
Det er helt håpløst! Vi skal liksom være hjemmelaget og holde på kula, det er vi som skal styre spelle på Åråsen! Ikke la andre komme å gjøre akkurat som de vil!
Kommentar