Eliteseriekampen i fotball mellom Mjøndalen og Lillestrøm er utsatt i 45 minutter som følge av at LSK-bussen havnet i trafikkproblemer.
Nyheter mai 2019
Collapse
X
-
For å være helt ærlig, det kjennes helt jævlig
Thomas Lehne Olsen fikk flashback fa Bodø-kampen: "når vi spiller 4-3-3/4-5-1 føler jeg meg fryktelig alene. Det virker som en mil til neste medspiller når vi har ballen. For å være helt ærlig, det kjennes helt jævlig,"
Lehne Olsen er helt klar på at han ønsker at LSK skal spille 4-1-1 på bortebane.
Jörgen Lennartsson sier han ikke har tenkt på hvordan han skal håndtere bortekamper på kunstgress i framtida.
Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
NRK: Lillestrøm tar grep etter baneslakta
Odd-trenar Dag-Eilev Fagermo kom med knallhard kritikk etter kampen mot Lillestrøm, trass siger og tabelltopp. Lillestrøm håpar å få bana klar til neste heimekamp.
Odd-trenar Dag-Eilev Fagermo kom med knallhard kritikk etter kampen mot Lillestrøm, trass siger og tabelltopp. Lillestrøm håpar å få bana klar til neste heimekamp.
👍 1Kommentar
-
Jørgen (23) var fotballproff. Derfor la han plutselig opp
Tidligere Lillestrøm- og Kongsvinger-spiller Jørgen Kolstad snakker ut om sjokkexiten fra fotballen for første gang.
https://www.dagbladet.no/sport/jorgen-23-var-fotballproff-derfor-la-han-plutselig-opp/71047335
Anm.: Dagbladet+-artikkel, har ikke fått lest hele. Kan være at det er mindre LSK-relevant enn jeg tror, men tar sjansen👍 1Kommentar
-
Joar Hoff er død
Joar Hoff er død. Et av hans mange gullkorn lød: «Jeg kom ikke for å lære lillestrømlingene å spille fotball. Det var unødvendig, for det kunne de!»
Kilde: RB+👍 1Kommentar
-
HER ER LILLESTRØM I SÆRKLASSE LANDETS SVAKESTE
Åråsen-gresset er blitt utskjelt i seriestarten, men det er andre underlag som er til betydelig større bekymring for Lillestrøm selv. Nemlig kunstgress.
Kilde: VG (åpen)👍 1Kommentar
-
Vi kunne spare litt krefter. Flere hadde nok lørdagen litt i bakhodet
(Kvik Halden-LSK 1-4). Thomas Lehne Olsen hadde regien da LSK gjorde en profesjonell jobb og avanserte i cupen. Først scoret han på volley, så serverte han de to neste før han fikk en pause foran lørdagens derby
👍 2Kommentar
-
KLANEN-TALSMANN MENER LILLESTRØM VIRKER RESIGNERT ALLEREDE FØR DERBYSTART: – DE FEIGER UT
Vålerenga-supporternes talsmann Erling Rostvåg er lite imponert over både Lillestrøm-fansen og rivalklubbens administrasjon før lørdagens Eliteseriederby.
– Det virker som om både klubben, administrasjonen og supporterne er redde for å gå på en smell. At de ikke har tro på at de kan gjøre noe på Valle, melder Rostvåg dagen før «Derbylørdag» mellom Vålerenga og Lillestrøm på Intility Arena.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/Vb5Jrr/klanen-talsmann-mener-lillestroem-virker-resignert-allerede-foer-derbystart-de-feiger-ut?utm_source=vgfront&utm_content=row-3👍 1Kommentar
-
Fra helvete til himmel i kontrastenes uke for LSK
👍 2Kommentar
-
LSK VARSLER MELGALVIS-PRAT ETTER FLAGGPLANTINGEN – FRYKTER IKKE NFF-STRAFF
Aleksander Melgalvis (29) må en liten tur på kammerset etter flaggplantingen på Intility.
...
– Hver gang det skjer ekstraordinære tilfeller, så prater vi om det. Men utover det blir det ingen konsekvenser, sier sportssjef Simon Mesfin til VG.
...
– Selvsagt skal vi ha en samtale med ham. Vi må lære av dette, men ellers er det ingen umiddelbare tanker. For noen var det provoserende, men jeg tror ikke Melgalvis tenkte på det i det hele tatt. Han ville bare ære fansen, og har også svart godt for seg etterpå, sier daglig leder Robert Lauritsen.
...
– Frykter dere straff fra NFF?
– Nei, det kan jeg ikke si at jeg gjør. Om det kommer, så kommer det, men det er ingenting vi dveler over. Nå er det fokus på å gjøre forberedelser inn mot perioden fremover, sier sportssjef Mesfin.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/1nWL5B/lsk-varsler-melgalvis-prat-etter-flaggplantingen-frykter-ikke-nff-straff👍 3Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!👍 1Kommentar
-
Herlovsen mener Melgalvis bør straffes etter «flaggplantingen»
Isabell Herlovsen, som tidligere har blitt bøtelagt for å provosere publikum, mener Aleksander Melgalvis bør straffes etter bråket som fulgte da LSK beseiret VIF lørdag.
– Vi har saker både mot den Vålerenga og Lillestrøm som er overlatt til påtalenemnda for vurdering, sier Fisketjønn nå om hva NFF har foretatt seg i forbindelse med hendelsen.
👍 1Kommentar
-
– Det har heldigvis ikke vært drapstrusler og slikt, men det er noen som ikke akkurat mener jeg er spesielt intelligent
– Det var jo ikke overraskende at LSK-supporterne likte dette veldig godt. Men det er kommet noen meldinger … Det er heldigvis ikke vært drapstrusler og slikt, men det er noen som ikke akkurat mener jeg er spesielt intelligent. Jeg har ikke svart noen av dem.
...
– Det er jo egentlig uskyldig og man trenger jo temperatur rundt disse kampene. At folk stormer banen er ikke noe jeg i utgangspunktet kan gjøre noe med. Men man skal ikke gå over grensa. Å hogge hodet av Tom Lund-statuen var det. Å eksempelvis sette ut 11 kors på Åråsen var for meg en morsom greie. Det fyrte opp begge leire. Det har vært mye provoserende i disse oppgjørene. Det gagner norsk fotball, så lenge det ikke er over streken.
https://www.rb.no/lsk/aleksander-melgalvis/fotball/det-er-heldigvis-ikke-vart-drapstrusler-og-slikt-men-det-er-noen-som-ikke-akkurat-mener-jeg-er-spesielt-intelligent/s/5-43-1068524👍 3Kommentar
-
Sheriff Sinyan tatt ut på Gambias A-landslag
Sheriff Sinyan (22) er tatt ut på A-landslaget til Gambia, og har bestemt seg for å takke ja til de to kommende treningskampene i juni.👍 4Kommentar
-
– Det har heldigvis ikke vært drapstrusler og slikt, men det er noen som ikke akkurat mener jeg er spesielt intelligent
Gener for mye «hyss»: Aleksander Melgalvis nyter de første feriedagene sammen med sønnen Abel (1 1/2 måned) og samboeren i Strømstad. Stuntet lørdag synes han var innenfor det som må aksepteres
👍 1Kommentar
-
Kommentar