Bodø/Glimt - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Gustavson er værre , men synes selv begge disse nykommerne er helt ubrukelig .
men det er ikke bare dem sin skyld at vi er ett enda svakere lag i år enn i fjor da , for jeg er helt enig at det
er bare ett fåtall ab spillerne våres som holder ett brukbart TL nivå. Og største ansvaret har den ganske trivelige men udyktige treneren vår .
Hvor/hvordan greier vi å finne disse nissene gang på gang? Han virker for meg helt lost , ingen tenning og gnist. Bare sitter og tygger tyggis og koser seg.Kommentar
-
Kommentar
-
Det verste er egentlig at vi som supportere ser ting ved startoppstillinga før kamp som kan gjøre ting pinlig for oss, og så er det akkurat de svakhetene som blir nådeløst utnytta av Glimt. At hele den bakre fireren er intakt til andre omgang sier alt.👍 2Kommentar
-
Tragisk forestilling, null innsats,glød eller vilje. Hva fa... gjør de på treningsfeltet ? Her er det feil over hele linja, fra trener som ikke evner/har en plan, spillere som ikke er gode nok/feil plassert til elendige signeringer og for tynn stall. Ny sesong i bånn.....👍 1Kommentar
-
-
👍 1
Kommentar
-
Jaja, fuck dette tullet her. Ingen av disse måla går inn med Tobben, og om noen fortsatt mener at kunstgress man trener på hver dag og kjenner inn og ut ikke er rent juks, så kan jeg simpelthen ikke hjelpe dere.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
Det verste er at BG har gjort nesten like ille blundere i eget forsvar, men vi evner ikke utnytte det på noen som helst måte. De har vært sjukt effektive og vi har knota, som har vært gjennomgangsmelodien de siste siste sesongene.
Hvilken trener skal klare å snu detta? Virker umulig.runarMKommentar
-
Dette er elendig, men jeg forstår at spillerne er rådville med denne lagoppstillingen/taktikken. Treneren får ta skylda i dag. Og prestasjonene så langt i år fra Gustafsson, Salquist og Dyer tilsier kanskje at Mesfin ikke er det geniet den gemene hop trodde han var?👍 1Kommentar
-
Skal vi fortsette å være et naturgresslag må man nå få et skikkelig fokus på mann mot mann-ferdigheter. Dette er en svakhet i norsk fotball generelt, men i LSK er den spesielt forsvarsmessig helt fullstendig krise.Kommentar
Kommentar