Bodø/Glimt - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
All kudos til B/G her. De spiller fantastisk morsom fotball og jeg er grønn av misunnelse. Kommer med seks mann på kontring to minutter på overtid når de leder 4-0. Deilig å se. Og Håkon Evjen er faen meg pur klasse. Gir meg lyst til å kjøre inn Magnus Knudsen på midten og unge Sannes på topp. Vi må tørre å satse på våre egne!
👍 3Kommentar
-
Til tross for at det har vært et visst utslag av murphys lov i innledninga hva angår flere ting så er det heller ingenting som tyder på at man er i nærheten av noe som helst spillemessig, tendenser skal man kunne se uavhengig av hvem som er ute.👍 1Kommentar
-
Hva skal man si? Totalkollaps.
- Formasjonen er helbom, en gambling som slo feil ut. Merkelig at Sheriff blir tatt av, og at vi ikke gjorde noe med forsvaret i pausa.
- Så er glimt effektive, og vi burde ha utligna før 2-0. Svakt,
Trøsten får være at Brann og Rosenborg er enda dårligere enn oss
P.S: Forby kunstgressEn gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
All kudos til B/G her. De spiller fantastisk morsom fotball og jeg er grønn av misunnelse. Kommer med seks mann på kontring to minutter på overtid når de leder 4-0. Deilig å se. Og Håkon Evjen er faen meg pur klasse. Gir meg lyst til å kjøre inn Magnus Knudsen på midten og unge Sannes på topp. Vi må tørre å satse på våre egne!..................Kommentar
-
Hva kan man forvente når vi starter med 10 mann i hver eneste kamp? DG er kanskje den svakeste spilleren denne klubben har hatt. Jesper var dårlig, men forsøkte i det minste. DG er fryktelig dårlig, og gidder ikke prøve. Jeg har fulgt LSK i over 30år, og vi har aldri hatt en svakere høyreside enn det vi stiller med nå.👍 1Kommentar
-
Ja, all kudos til Bodø. Men å et lag fra et sted der ingen forventer noen ting av de, foruten at de skal holde seg i Eliteserien, gjør at en kan tenke litt slik som Bodø. De kan bruke tid på unge spillere som kan prøve og feile og som blir gode etterhvert.Vår klubb, der man har store forventninger, har man ikke tid til å vente. Her henter man spillere som åpenbart ikke er gode nok til å heve oss til toppen kanskje pga vi ikke har tid til å vente. Jeg vet ikke. Vi slipper til en og annen unggutt slik som Baccay i dag, og det er bra. En Ranger ville kanskje spilt mye i Bodø, men hos oss har vi ikke tid til å la han feile. Da leier vi han heller ut. Men det må jo sies at det har en viss betydning at Smarason, Pedersen, 2xTobias og en Kind Mikalsen er ute.Kommentar
-
Unntaket har vært Haglund, som faktisk på et punkt gjorde oss til laget som slo minst langt av alle. Kanskje ligger det noe her som både sportslig ledelse og flere supportere kvier seg for å konfrontere.Kommentar
-
Hva kan man forvente når vi starter med 10 mann i hver eneste kamp? DG er kanskje den svakeste spilleren denne klubben har hatt. Jesper var dårlig, men forsøkte i det minste. DG er fryktelig dårlig, og gidder ikke prøve. Jeg har fulgt LSK i over 30år, og vi har aldri hatt en svakere høyreside enn det vi stiller med nå...................👍 1Kommentar
-
Kommentar
Kommentar