Utfordringene er mange før søndagens bortetur til Bodø:
- Smarason er fortsatt ute, men kommer ifølge RB hjem fra Tyskland i disse dager med en lovende gjennomført behandling av kneet.
- Kind er fortsatt ute (Husker ikke hvorfor i farta?)
- DAP venter med kamp etter å ha fått skulderen ut av ledd sist runde.
- Salquist pådro seg langvarig karantene i første cuprunde.
Romerikes Blads 11-er (4-5-1):
Maric
Haakenstad - Rafn - Kippe - Baccay
Gustafsson - Melgalvis - Sinyan - Dyer - Ødemarksbakken
Lehne Olsen
En meget eksperimentell oppstilling spås altså av RB. Jeg ble litt satt ut da jeg så Rafn på stopper. Hadde det ikke vært mye klokere å sette Sherfiff inn som stopper, og Krogstad på midten? Og disse forfallene tvinger altså frem en debut for Baccay? Den venstrefoten kan muligens uansett veie opp for manglende rutine. Gledelig å se Melgalvis tilbake. La oss håpe han setter igang poengformen igjen, nå som hopperkneet hans høres ut til å være bra igjen.
- Smarason er fortsatt ute, men kommer ifølge RB hjem fra Tyskland i disse dager med en lovende gjennomført behandling av kneet.
- Kind er fortsatt ute (Husker ikke hvorfor i farta?)
- DAP venter med kamp etter å ha fått skulderen ut av ledd sist runde.
- Salquist pådro seg langvarig karantene i første cuprunde.
Romerikes Blads 11-er (4-5-1):
Maric
Haakenstad - Rafn - Kippe - Baccay
Gustafsson - Melgalvis - Sinyan - Dyer - Ødemarksbakken
Lehne Olsen
En meget eksperimentell oppstilling spås altså av RB. Jeg ble litt satt ut da jeg så Rafn på stopper. Hadde det ikke vært mye klokere å sette Sherfiff inn som stopper, og Krogstad på midten? Og disse forfallene tvinger altså frem en debut for Baccay? Den venstrefoten kan muligens uansett veie opp for manglende rutine. Gledelig å se Melgalvis tilbake. La oss håpe han setter igang poengformen igjen, nå som hopperkneet hans høres ut til å være bra igjen.
Kommentar