Det finnes ingen klubb i verden med mer motgang. Jeg gir opp.
Lillestrøm SK - Odd
Collapse
X
-
Vi ble lovet et lag som skulle forbedre eget spill, vi ser et lag som ikke er i nærheten. Det verste er hvor puslete og veikt det er, man er på etterskudd og lager frispark og lar frustrasjonen gå ut over dommer. Det er dårlig moral, det kan man se på spillerne. Unntatt Smarason da, selv DAP er en nærmest usynlig spiller blitt.Kommentar
-
-
Se på mottaket på en enkel pasning langs bakken til Melgalvis i midtsirkelen der, klarer ikke engang få kontroll på noe så enkelt. Så hvor ofte våre spillere dunker ball eller nikker den, (helst rett opp i lufta) heller enn å ha roen og overblikket til å ta kula ned og se etter en medspiller. Det er total klasseforskjell.Kommentar
-
Jeg tror vi heller bør satse på at vi rykker ned og at klubben blir restartet. For slik den har vært drevet i mange år nå, blir den bare svakere og svakere.Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Kjenner ikke en eneste følelse i kroppen når Odd går opp til 3-0 der. Jeg er blitt fulstendig likegyldig. Hvert år overgår man det forrige i rævva fotball selv om man ikke skulle tru det var mulig.I år så tar vi alt👍 1Kommentar
-
Kan dere se faen til å holde kjeft på tribuna!?!
Hva faen synger dere for? Dette fortjener ikke støtte, vis de jævla pinglef****ne at dette er så jævlig langt unna greit.
Dere fremstår som tanketomme idioter!!!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar