Dæven. Dommer Moen blåser bare ene veien, gitt
Kamptråd: vålerenga if - Lillestrøm SK, 25.5.19, kl 1800
Collapse
X
-
Hentet fra rb;
Svein Oddvar Moen fra Haugar dømmer kampen. Han har tidligere dømt derbyet sju ganger. Det har gitt to LSK-seirer (Ullevaal 2009, Åråsen 2017), en uavgjort (Ullevaal 2014), fire VIF-seirer (Åråsen 2010, 2013, Ullevaal 2015, 2017)Kommentar
-
En meget god omgang! Vi ser trøkk i presspilliet og gode, kloke kombinasjoner i angrep når mulighetene byr seg! Årsbeste på enkelte områder?
Men vif er fortsatt såpass gode at jeg føler vi taper dette.
Edit: Jeg må legge til at jeg synes Gustafsson kommer mer til sin rett her enn det jeg kan huske å ha sett tidligere.👍 5Kommentar
-
Haha, så laber stemning har det vel aldri vært her inne når vi har ledet mot Søpla til pause? Men slenger meg på resten. Enga tar dette i andre. Bedre å ta sorgene på forskudd.
Honnør til gutta for en godt gjennomført omgang. Og takk til Larsen Kwarasey for vårt første mål mot svina på tre kamper👍 3Kommentar
-
Ja, jøye meg. I dag er det mye som er bra. Er fortsatt innstilt på null poeng i dag, dog.
MEN denne omgangen minner en om at Odd-kampen jo ikke forteller hele historien om dette LSK-laget. Det bor en hel del i det.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
På ingen måte. Enga virker farligere, men vi forsvarer oss godt og er farlige på kontringer. Er vel bare Ejuke som er en pest og plage, som vanlig. Spillet sitter mye bedre med Krogstad inn for Dyer. Synd å si det. Hadde veldig lyst til å like svensken👍 1Kommentar
-
Videre smerter det meg å si at det ressurssterke samspillet mellom Gustafsson, Smárason og Lehne på høyrekanten får dette til å se ut som et lag som trives best på kunstgress. Men det er det heldigvis ingen som husker at jeg har sagt.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
-
-
Kommentar