400 bussbiletter solgt... Dette kan bli det verste derbyet på mange år på flere måter...
Kamptråd: vålerenga if - Lillestrøm SK, 25.5.19, kl 1800
Collapse
X
-
Utrolig dødt fra LSK før kampen. Ingenting på Twitter om kampen. Ingenting på Instagram/Snapchat. Ingenting på LSK.no, kun nedtelling. Ingen LSK-live. Jeg trodde vi hadde ansatt Stokken og tildels Lindblad til dette..
Utrolig svakt av klubben! Virker som de har gitt opp på forhånd.
Edit: der har det kommet en artikkel på lsk.no om ikke annet: https://www.lsk.no/nyheter/smarason-...yet-for-fansenLast edited by LS89; 24.05.2019, 13:26.👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jeg er faktisk enig i at Baccay skal hviles i denne. Haakenstad har ikke noe å bidra med fremover, men kan på en god dag klare å stoppe et angrep eller to i mot.
Bydelslaget kommer med raske kantspillere, og vi trenger løpssterke backer som kan demme opp. Blir ikke denne matchen backene våre kommer til å få flest turer fremover.
Er mye mer bekymret for Sheriff som stopper. Han må være betydelig mer skjerpet enn i de to siste kampene om han ikke skal bli til latter.
Godt å se at Dyer er ute. Dette er ingen kamp for enveis-spillere.Kommentar
-
👍 5Kommentar
-
Jeg tenkte spesifikt på kampen i morgen, da begge backene våre må regne med å ha fullt opp på egen banehalvdel, men ok - slurvete formulert av meg (igjen)👍 2Kommentar
-
[QUOTE)
Er mye mer bekymret for Sheriff som stopper. Han må være betydelig mer skjerpet enn i de to siste kampene om han ikke skal bli til latter.
Godt å se at Dyer er ute. Dette er ingen kamp for enveis-spillere.[/QUOTE]
Er 100% Enig dette . Dyer er bare å sende hjem,og håper virkelig at Matthew kommer tilbake , eller Evt gode penger for han til å investere i etpar spillere , som virkelig kan forsterke laget ?
Eller så sitter jeg nå plutselig med en bitteliten følelse at vi kanskje kan overaske posetivt Idag . Alt tilsier at vi skal tape , kanskje da vi vil vinne ? Enga og klanen høye på seg selv , media har gjort dem enda bedre enn de er..
normalt 80-20 i prosent på hjemme seier . Men om de senker seg ca 20% og vi hever oss det samme , så er det plutselig kamp igjenKommentar
-
Unibet med 1.40 på hjemmeseier og 7 på borteseier.
Må jo være tidenes mulighet til å gjøre det til skamme! Ta med at Enga-folket allerede har innkassert 3 poeng. Bør være en revansjesugen gjeng som løper utpå der i kveld. Tapet på overtid i fjor, regner med og forventer at det sitter i enda.👍 1Kommentar
-
Dessuten har vi mulighet til å gjøre bytter så fort situasjonen tilsier det. Ideelt sett kan friske bein på Smarason og TLO være gull verdt i 2. omgang når de bak hos søpla begynner å bli stive.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
👍 3
Kommentar
Kommentar