Herlig seier til fugla og NAVTRIBUNEN tømt på rekordtid
Kamptråd: vålerenga if - Lillestrøm SK, 25.5.19, kl 1800
Collapse
X
-
-
La meg få lov til å være den første som skal spise hatten min i kveld, godt krydret vel å merke, men den skal inntas med et par velfortjente brunbjørner mens hatten svelges med et jævla stort smil. Takk gutter, og helvete, det stopperparet må være bankers utover! Takk for at dere viser at dere har baller av stål. Jeg bøyer meg i støvet!👍 2Kommentar
-
La meg få lov til å være den første som skal spise hatten min i kveld, godt krydret vel å merke, men den skal inntas med et par velfortjente brunbjørner mens hatten svelges med et jævla stort smil. Takk gutter, og helvete, det stopperparet må være bankers utover! Takk for at dere viser at dere har baller av stål. Jeg bøyer meg i støvet!Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
👍 9
Kommentar
-
Rørende vakkert, da Rafn klarerte i cornerflagget og ut til innkast holdt jeg på å knekke sammen av latter og glede. Det var bare den dagen, og marginene står den kjekke bi. En lagseier der alle gjorde jobben og hadde gjort forberedelsene, inkludert de på sidelinja. Og når man frykter i pausa at den gode omgangen er over og vil følges opp med den elendige så står alle frem og fullstendig knebler laget med den mest gjennomførte fotballen mot etablert forsvar. Villjalmsson var faktisk helt usynlig, en enorm lagseier og spillepausen kan nå bli brukt på å bygge ytterligere momentum og få orden på eget gressteppe. Så må man få i gang åpenbare kvalitetsspillere som man ikke har fått inn i forma.
Og så må man vise at dette ikke var et skippertak.👍 15Kommentar
-
Skal heldigvis jobbe i helgen, så jeg må ta kampen på tv. Føles greit, men håper at vi kan overraske. Mitt laguttak baseres på å spille kontringsfotball på det mest kyniske og hvile spillere med skadenistorikk. Fullstendig klar over at dette virker kontroversielt.
Maric
Rafn-Sheriff-Salquist-Baccay
Melgalvis-Pedersen-Krogstad-Dyer
Moses-DG
Her gjelder det å ligge lavt og la Dyer slå ball i bakrom. Usikker om Dyer er den rette, men tenker hvile Smarason fra start slik at han er klar til kampene videre. Bakken virker for svak defensivt i forhold til kantene til søpla, men er usikker på om Dyer er bedre. Dersom vi gir bort noen mål, så er det duket for Smarason og TLO tidlig.👍 3Kommentar
-
-
Forventer at klubben setter billettprisene til 235-250 kroner uten å tilby rabatterte billetter for barn/student/honnør når Vålerenga kommer på besøk i oktober.
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.👍 2Kommentar
-
Sykt deilig, og ikke minst utrolig viktige poeng. Vi er ikke ute av skogen enda. Krogstad har vel nå offisielt danket ut Dyer, håper jeg. Var i konfirmasjon og så andreomgangen på mobilen under bordet. Holdt maska helt frem til 3-0. Da var det slutt.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 4Kommentar
-
En av de best gjennomførte kampene på mange, mange år. Rett og slett massivt! Det jeg har savnet aller mest var på plass fra første minutt. Tenning og trøkk! De første 20 minuttene lå vif strødd på kunstgresset og spiste granulat. En mann måte ut på krykker. Deilig trøkk! Så spiller vi så jævlig klokt og tar de mulighetene vi får. Ikke en spiller på laget vårt under 6'er på børsen, og det blir nesten feil å trekke frem noen for i dag står faen meg alle sammen frem! Deilig!..................👍 10Kommentar
-
Fantasisk å lese igjennom denne posten, pessimistme lenge leve. Som en krone på verket ( og en enda større ydmykelse enn å tape 0 - 3 på hjemmebane for et LSK på ville veier), så planter du flagget i mindtbanen på Intility arena Melgalvis, #Legende👍 4Kommentar
Kommentar