Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lørdagens kamp bør det komme en del folk, tidspunktet er ikke noe å klage på ihvertfall. Du har god til til å finne på andre aktiviteter etter kampen :P
Og med Tom Nordlie på linja er jeg sikker på at det blir en del morsom ordveksling mellom han og folket på tribunen. God stemning med andre ord.
Så det er bare å møte opp å se årets før-premiere på seriestarten.
Kanari-TV kommer selvfølgelig til å være på plass, og satser på at det blir bedre bilder å vise dere denne gangen, selv om jeg har mine tvil, Start har vært gode i treningskampene i år.
Hørte Start skulle teste en portugisisk teknisk midtbanespiller blant annet mot oss.
Regner ellers med at Müller får sin debut i morgen?
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Kommentar