Ja da er kampen i gang..noen som veit om en side med oppdateringer?
Kamp mot Start til helga?
Collapse
X
-
I følge pitbull007 på vgd ble det 4-2 til LSK mål av Søgard x 2( tent av landslagsspill?) PSA og Soltvedt
Kommentar
-
Da er det bare å åpne rødvinsflaska og nyte den utover kvelden med det gledelige resultatet... Kjempekuult at også spillere som Andreas Castilla får lov til å vise seg frem dog som innbytter de siste 5-10 minuttene.
Skal være et veldig lovende talent 16-17 år eller noe :PBada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Nå tror jeg Uwe & co virkrlig er i stiget. Etter en grei første omgang i Vallhall kom Eirik Soltvedt alene mot Start keeper Rune Nilssen etter en lang ball fra Werhman og 1-0 var et faktum.
Etter hvilen storspilte LSK i 35 av de 45 minuttene i Vallhall. Enkel,sjapp entourtspill var hemligheten, Tilegg viste kantene (Johan Petter Winsnes og Eirik Soltvedt) tildels gode innlegg.
Det var ikke lenge ut i omgangen før 2. målet kom. Etter litt "klabb og babb" foran Start målet klarte Pål Steffen Andresen og pirke inn 2-0 målet.
Midtbanen fungerte veldig bra idag, Werhman,Koren og Sørgård var etter min mening de beste på banen i 2. omgang. ca. 10 min. etter målet til PSA, kom en annen ungutt å puttet, nemlig Søgård. Etter et slags langskudd fra Søgård gikk den innom et Startbein, og i mål! foran en fortvilet Rune Nissen.
Søgård storspilet som sagt,og det var ikke lenge før Søgård ladet foten igjen og plassete ballen i høyrehjørnet fra drøyt 18 meter.Dermed kunne Søgård juble for dobbel nettkjenning med en Piruett.
Dermed var stillingen 4-0! Og alle kanarifans kunne juble.
Mot slutten begynnte LSK å dabbe av litt, og Start sine 2 mål kom, men FUGLA ble for sterke, og dermed ble resultatet 4-2, og LSK-spillerne kunne gå i garderoben med en god følelse.
Det er bare å glede seg til Uwe`s mannskaps neste kamp!
PS. ville bare ha med at Heinz Muller spilte meget bra i Kanariburet.
Forza Fugla!Kommentar
-
Prøver meg på ett lite referat jeg da.
Vi stilte med følgende lag:
4-3-3
Heinz
shane-rambekk-pål steffen-hauge
koren-kasey-søgård
soltvedt-Arild-Winsnes
Kampen startet med en del dueller og den første store sjansen kom etter 27 min. Det kunne se ut som at start ble snytt for en straffe, dommeren vinket spillet videre, og det ble slått en lang ball opp på soltvedt som hadde fri bane mot mål og satt den sikkert i lengste hjørnet. Etter dette hadde Lsk kontroll ut omgangen uten at det resulterte i noen store sjanser.
2 Omgang ble mye bedre. Etter 55 min får vi en corner, og etter en del klabb og babb inne i feltet så pirker Pål Steffen inn 2-0. 60 minutter spilt og Kasey har ballen nede på venstre siden, slår fint tilbake til Søgård som står på 20 meter. Søgård demper ballen, sender avgårde ett skudd som går innom en start spiller, og 3-0 er ett faktum. 4-0 kommer etter fint angrepspill hvor Søgård scorer fra 20 meter nok en gang, uten hjelp fra start spillere denne gangen, da var det spilt ca 67 min.
Eirik Soltvedt ut og Castillas inn etter 70 min, Powell kommer inn for Søgård etter 75 min, Mato ble byttet inn etter rundt 80 minutter, men husker ikke hvem han kom inn for. Mot slutten av kampen slapper Lsk av og Start scorer 2 mål etter litt slapt forsvarspill av Lsk.
Heinz virket trygg i mål, og hadde blant annet en veldig god dobbelredning midtveis i andre omgang. Harald Hauge sleit litt på høyrebacken og virket ikke helt komfortabel. Shane hadde god kontroll på sin venstreside og var villig med i angrep også. Pål Steffen og Rambekk hadde god kontroll på start spissene, men slet en del på dødballer, og Rambekk virket litt for passiv til å kunne bli en god midtstopper (men så er det jo ikke den rollen han er tiltenkt heller da).
Soltvedt og Winsnes spilte greit på flankene, men var en del slurvete innlegg og pasninger. Kasey hadde en del dårlige tversover pasninger som skapte gode overgangsmuligheter for Start, men ellers så spilte han en bra kamp. Vant ballen mye på midten og mange kreative pasninger. Koren kom ikke så mye med i kampen, men hadde en herlig lobb fra 30 meter, men som dessverre gikk i stolpen. Espen var litt overtent i starten av 1 omgang og pådro seg gult kort etter en del harde taklinger. I andre omgang var han bedre og scorte også 2 mål. Arild jobbet godt på topp og burde scoret hvertfall 1 mål. Powell og Mato rakk ikke å markere seg etter at de kom inn. Andreas Castillas virket rask og teknisk, og blir nok en spennende spiller med årene.
Dermed er vi fortsatt ubeseiret i Vallhall med Røsler som trener :wink:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Takk for rapporter, moro å lese når man sitter i barteby. Gleder meg til å se bilder fra kanaritv etterhvert, håper på en lang repotasje.
Høres ut som om alle som er tiltenkt en plass i førsteelveren spilte bra, men at backupene mangler litt, og det er vel det vi har regna med.
Veldig bra at de tre på midten fungerte bra, regner med at vi får se en del til den sammensetningen av midtbanen.Kommentar
-
Blir spennende å se hvordan det ender i serien da.....
Kan en bønn hjelpe??
Kjære Uwe, du som styrer Lillestrøm! La ditt lag holdes hellig. La din seier komme. La din vilje skje på hjemme-som på bortebane. Gi oss en seier mot______igjen. Forlat oss vår tvil, som vi forlater evt tap. Led oss ikke til uagjort, men fri oss fra narkomanene. For Fugla er ditt, makten og æren i evighet.Amen
:lol: :lol:Kommentar
-
Og i morgen skal du i kirka!!
Veldig ok kamp av LSk, "litt" bedre enn mot Kil.
Håper bare det kommer noen nye snart, føler vi har altfor liten stall.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kanari4life
Kjære Uwe, du som styrer Lillestrøm! La ditt lag holdes hellig. La din seier komme. La din vilje skje på hjemme-som på bortebane. Gi oss en seier mot______igjen. Forlat oss vår tvil, som vi forlater evt tap. Led oss ikke til uagjort, men fri oss fra narkomanene. For Fugla er ditt, makten og æren i evighet.Amen
:lol: :lol:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondMato ble byttet inn etter rundt 80 minutter, men husker ikke hvem han kom inn for.
Forøvrig var det fantastisk moro å være Kanarifan i annen omgang. Foruten målene, så var det ett skudd i stolpen fra Koren, pluss en avslutning i tverrliggeren. I tillegg måtte Kenneth Høie i Start-målet ved ett par anledninger vise at han har god reaksjonsevne...
Mye å glede seg over, også når det gjelder enkeltspillere, spesielt i annen omgang. Müller i mål virker som en meget god keeper. Ett par slike opptredener til, og ledelsen bør umiddelbart komme med tilbud om lengre kontrakt!
Hauge på høyre-back var litt opp og ned, men etter min mening mest opp. Spesielt positivt at han villig var med fremover.
Shane var god, både fremover og bakover. Håper at han klarer å holde formen vedlike i år. I så fall er det en del lag som skal slite med å komme seg forbi på den kanten.
PSA og Rambekk spilte en grei nok kamp. Virket som om det ble noe usikkert innimellom. Antagelig fordi de rett og slett ikke har spilt så mye sammen.
Midtbanen var tidvis ubeskrivelig bra. Kasey var enorm frem til han ble byttet ut. Koren viste tidvis frem at han har en glitrende teknikk. Søgård løp og slet, og dte virker som om han bestemmer mer over ballen, enn ballen bestemmer over han. Lager en del unødvendige frispark, og hadde dette vært en seriekamp, spørs det vel om han ikke hadde blitt sendt i dusjen før pause. Tok seg kraftig opp i 2. omgang.
Soltvedt gjorde veldig mye positivt, og utnyttet farten på en glimrende måte. Det er ikke ofte man ser en spiller med ballen løpe fra motstandere. Morro. :lol:
Winsnes var opp og ned. Mye bra, spesielt defensivt. Blir borte i lange perioder.
Sundgot løp og løp, og skapte nok en del hodebry for forsvaret til Start. Men mest gledelig var innsatsen hans som førsteforsvarer.
Som på sommeren i fjor, falt mye sammen da Powell kom inn. Etter min mening er det ganske betenkelig. Jeg tror ikke det er Powell i seg selv som skal ha skylda for det, men det spørs om han rett og slett "tar opp plass" på banen, og tvinger andre over i posisjoner hvor de ikke får utnyttet sitt potensiale. Mulig at jeg er negativ til Powell, og at jeg ser mer enn det som er å se. Jeg håper det.
Hvor mye denne seiren betyr, aner jeg ikke. Til det ga Start til tider for liten motstand. Men dersom Start gjorde så godt de kunne, så føler jeg meg enda sikrere på at 2005 blir et godt år for LSK!Knurr...Kommentar
Kommentar