Du milde Moses. Der burde du putta. Finnes det håp allikevel?
Kamptråd: SK Brann - LSK
Collapse
X
-
-
👍 6
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ufortjent seier, men samma faen. Er så jævla lei det rælet her. Totalt hjernedød kampplan offensivt. Polere opp på Øde og DG når Brann har seriens mest solide stopperpar. Ikke gidder Lennartson å ta grep heller når Brann fikk kampen inn i sitt spor. Jeg orker ikke dette mer nå. Faen assKommentar
-
Mange enbeinte spillere på toppnivå. Hvis han skal spille noen kamper er dette den typen han må spille. Når vi har stelt oss som vi har gjort spissmessig har vi ingen annen mulighet enn å gi tillit til spillere som må gis tid, men som samtidig er den eneste som kan forsvare at vi slår så mange polere.👍 1Kommentar
-
Vi har altså flere av de dårligste spillerne vi noensinne har hatt i klubben på banen her idag. Er det rart vi ligger i sumpa år etter år. Jeg snakker om Rafn, Haaken, Moses, Melgalvis. Syns også Ødemark er en begredelig spiller. En av våre beste spillere er 41 år. 41 år!!! Syns oppriktig synd på de unge som har vokst opp med LSK de siste 10-15 åra. Hvilke spillere er det de liksom skal se opp til? Verdens beste trenere kunne ikke løftet dette laget opp på midten av tabellen engang. Smara og Pedersen blir også skygger av seg selv. Ikke rart når man har slike spillere rundt seg.I år så tar vi alt👍 2Kommentar
-
Vi har altså flere av de dårligste spillerne vi noensinne har hatt i klubben på banen her idag. Er det rart vi ligger i sumpa år etter år. Jeg snakker om Rafn, Haaken, Moses, Melgalvis. Syns også Ødemark er en begredelig spiller. En av våre beste spillere er 41 år. 41 år!!! Syns oppriktig synd på de unge som har vokst opp med LSK de siste 10-15 åra. Hvilke spillere er det de liksom skal se opp til? Verdens beste trenere kunne ikke løftet dette laget opp på midten av tabellen engang. Smara og Pedersen blir også skygger av seg selv. Ikke rart når man har slike spillere rundt seg.
Men må også ha med Gustavson på lista over ‘ubrukelige’ spillere.Kommentar
-
Var ålreit han. Noen tullete involveringer i første omgang. Den ene hvor han sklir ballen til en Brann-spiller inne i 16, den andre når han header en ball som var på vei ut tilbake ut i farlig område. Men var god ellers. Håper likevel vi snart er ferdig med Kippe. Hadde nok allerede vært ute av laget om Sandberg ikke hadde skada segKommentar
-
Vi har altså flere av de dårligste spillerne vi noensinne har hatt i klubben på banen her idag. Er det rart vi ligger i sumpa år etter år. Jeg snakker om Rafn, Haaken, Moses, Melgalvis. Syns også Ødemark er en begredelig spiller. En av våre beste spillere er 41 år. 41 år!!! Syns oppriktig synd på de unge som har vokst opp med LSK de siste 10-15 åra. Hvilke spillere er det de liksom skal se opp til? Verdens beste trenere kunne ikke løftet dette laget opp på midten av tabellen engang. Smara og Pedersen blir også skygger av seg selv. Ikke rart når man har slike spillere rundt seg.Kommentar
-
Bra defensivt. Men det som virkelig bekymrer er hvor svake vi er offensivt. En dobbeltsjanse i dag. Halvannen sjanse mot Strømmen. Jeg mener vi i dag ikke har ett eneste godt oppbygd og gjennomført angrep. Null rytme. Elendige tekniske ferdigheter på de fleste. Begynner å lukte krise igjen. Krogstad, Salquist og Maric med gode kamper.👍 2Kommentar
-
Nå kan vi vel likså godt kjøre med Ranger og Baccay på backene? Dårligere enn de som er der i dag kan de umulig være, og potensialet er utvilsomt større. Dette her var så syltynn suppe at det eneste den smaker er OBOS. Ingen plan fremover overhodet. Og med Ødemarksbakke og DG så blir det håpløst. For ikke å snakke om OBOS-backen på høyrekant. Dette må Mefsin og JL ta på sin kappe. Kvaliteten er for dårlig på for mange spillere.Kommentar
Kommentar