deilig kamp, både seier og sol. men hvilken idiot har kommet med den reglen om at det kun er lov med en foresatt per barn? skal ikke jeg kunne stå med lillebroren min og samboern min? det er helt TRAGISK at det skal komme regler mot det. skjønner med 8 stk på en unge, men ikke når det er snakk om to stk.......... kjempe bra at små gutta har begynt å synge, det er mere liv neden ifra i dag å det er knall bra. tidligere har vi stått der nede å syngi aleine.
LSK - Aalesund, søndag 26. august kl. 1800, Åråsen
Collapse
X
-
er da vel ikke nødvendig å nevne tv2 og brann i denne tråden??
her har laget vårt vinnet årets største tippeligaseier! lå nå bergensere ikke ta den gleden fra oss a, please!!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
-
RoyVaadal.Kommentar
-
Var en fantastisk opplevelse, lenge siden det ble sånne kalassiffre. For meg var kampens øyeblikk. selv om shane puttet, da Kippe får ballen rett foran feltet, og prøver å dra av en spiller, og det går et fatastik brus rundt hele åråsen.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
En ulykke kommer sjelden alene: AAFKs keeper Adin Brown er lyskeskadd igen, slo opp skaden tidlig i 0-7 kampen pga. alle utsparkene han måtte ta....
Kommentar
-
En ulykke kommer sjelden alene: AAFKs keeper Adin Brown er lyskeskadd igen, slo opp skaden tidlig i 0-7 kampen pga. alle utsparkene han måtte ta....
http://www.smp.no/default.asp?page=1...item=1012399,1Kommentar
Kommentar