Bra aggressivitet i dag. Godt å se.
Lillestrøm SK - Tromsø IL, søndag kl. 18:00
Collapse
X
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot. -
Hørt om dansken, nordmannen og svensken på Åråsen?
Forøvrig en god kamp, men med god hjelp av at Tromsø fremstår ganske så ræva. Men, dårlige lag skal slås de også. Fire mål i kveld dobbeler antall mål for LSK på Åråsen hittil i år.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Ja, at TIL framstår så ræva har sjølsagt ikke noe med LSK å gjøre...👍 3Kommentar
-
Taktisk god kamp, Jörgen!
DG var i mine øyne rett mann som spiss i denne kampen.. han løp myyye, gjorde manns jobb både offensivt og defensivt.
At Moses fikk 20 min var også bra, ..neste gang sett den opp. Og Krogstad.. når du får skuddene lavere vil du garantert treffe mål!
Uansett herlig med solid seier, 4 målscorere, mye bra med unntak av et kvarter med gå-fotball i 1 omgang👍 1Kommentar
-
TIL hadde ikke avgitt poeng siden 19 mai. Taktikk og våre spillere gjorde de dårlig!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Eneste nedtur var at Fantasy laget mitt ikke var oppdatert slik at Salquist satt på benken med 14 poeng.
Rart hvordan ting faller på plass når spillerne får lov til å spille på sine styrker. DG er god når han slipper å ta hodeduellene med Acosta og Woormgaard, men kan løpe i bakrom. Dyer har et godt innhopp når han kommer høyere i banen. Han er hengende spiss, ikke sentral midtbane.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Fryktelig primitiv og nonchalant spillestil på Tromsø i går, det må sies. Ikke ofte man ser den type spillestil i norsk fotball. Virket overhodet ikke tilfreds med å spille på den måten på vanlig gress. Fungerer sikkert fint for dem på kunstgress, men i går florerte det jo med feilpasninger. Merkelig at de ikke prøvde en plan B etter 1.omgangen når de ikke så det fungerte. Kongshavn var hvert fall langt i fra tilfreds i går.👍 1Kommentar
Kommentar