Lillestrøm SK - Strømsgodset IF
Collapse
X
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
👍 7Kommentar
-
Hva i alle dager? Rafn spilte en god match i dag. Både VG og RB gir 6'er noe som er helt korrekt. Merkelig å mene at han gjorde en svak kamp...................👍 8Kommentar
-
Men han skal selvfølgelig ha for at han tok seg opp etter at Hamoud gikk ut med skade.
Kommentar
-
Nå ser det ut som at SKM er gammal nok for Lennartsson, så da går vi spennende tider i møte.
Rafn er nok foretrukken høyreback.Kommentar
-
Rafn gjør en god kamp i dag, ingen tvil om det. Mitt ankepunkt er at Haakenstad ikke er merkverdig svakere i dag.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
-
Jeg tror noe av grunnen til at vi ikke bruker Baccay på venstrebacken er at Ødemarksbakken er for svak defensivt. Krogstad gjør en kjempeinnsats med å dekke rommet som Ødemarksbakken skal dekke, i tillegg til sitt eget, men det kan bli mange vanskelige situasjoner for en ung og urutinert back. At vi har en mindre mobil Kippe på innsiden gjør ikke situasjonen lettere. Tror det også er grunnen til at Rafn spiller på venstre i stedet for høyre. Det naturlige ville vært med Rafn på høyre og Haakenstad på venstre, men Rafn løser de defensive oppgavene bedre på venstre.
Rafn gjør en god kamp i dag, ingen tvil om det. Mitt ankepunkt er at Haakenstad ikke er merkverdig svakere i dag.
Stoppere: Salquist og Tamm
Venstre back: SKM (forutsatt at han bruker ferien til å komme i kampform)
Høyre back: Rafn
Med den fireren der blir det vesentlig færre muligheter i mot, spesielt om Krogstad får fortsette å gjøre den fantastiske jobben han gjør på midten.
I tillegg vil vi bli farligere fremover, ved at Rafn får fortsette sine raid, men nå kan legge inn med "riktig" fot.👍 3Kommentar
-
Her er det mye jeg er veldig enig i. Når alle er skadefrie, tror jeg mange av disse problemene løser seg selv. Høstens forsvarsrekke er jeg ganske sikker på blir:
Stoppere: Salquist og Tamm
Venstre back: SKM (forutsatt at han bruker ferien til å komme i kampform)
Høyre back: Rafn
Med den fireren der blir det vesentlig færre muligheter i mot, spesielt om Krogstad får fortsette å gjøre den fantastiske jobben han gjør på midten.
I tillegg vil vi bli farligere fremover, ved at Rafn får fortsette sine raid, men nå kan legge inn med "riktig" fot.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg ser poenget ditt, men problemet med den løsningen er at vi da fortsatt har en høyreside som vil skape lite. Haakenstad løper mye, men makter ikke å dra av en mann eller treffe på en pasning særlig ofte. Det samme gjelder dessverre både DG og Elvis.Kommentar
-
Men da er det Rafn som spiller på høyreHvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Bare jeg som husker at SKM var fryktelig svak før han ble skadet??👍 3Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Her spiller vi altså en kamp der vi har meget god kontroll på et desperat godset lag i det meste av kampen og vi vinner, men det virker som om de fleste er mest opptatt av å nedsnakke spillere og trenere. Det er nesten så hjertene og tommelen opp på facebook frister mer enn lokalavisa og forumet......Kommentar
-
Her spiller vi altså en kamp der vi har meget god kontroll på et desperat godset lag i det meste av kampen og vi vinner, men det virker som om de fleste er mest opptatt av å nedsnakke spillere og trenere. Det er nesten så hjertene og tommelen opp på facebook frister mer enn lokalavisa og forumet......👍 2Kommentar
Kommentar