Kampoppsummering, våren 2019

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3438

    Kampoppsummering, våren 2019

    Forsøker å skrive ned noen tanker rundt kampene vi har spilt første halvdel av sesongen.

    1. Stabæk-LSK: 1-1
    Bedriten bane gjorde det til en vanskelig kamp. Huskes best for TLOs cornermål, straffemiss, og Bolis lille kunststykke.

    2. Lillstrøm-Ranheim: 2-1
    Jeg var veldig usikker på hva Ranheim ville bringe med seg til Åråsen denne sesongen. Kampen fra i fjor satt igjen, og jeg har ikke mange minner fra årets kamp bortsett fra 3 poeng.

    3. S08-LSK: 1-0
    En klar kandidat til sesongens mest frustrerende kamp. Vi skulle spille oss ut bakfra for enhver pris og lot S08 legge inn sitt høye press. Lennartsons svakeste kamp da han ikke evnet /ville innse at kampplanen hans ble smadret. Velfortjent tap mot en motstander vi strengt tatt burde tatt poeng fra.

    4. Lillestrøm-Molde: 1-2
    En kamp hvor vi stort sett spiller ganske jevnt med serielederen. Meget symptomatisk at Knutzon scorer på et gjennomløp hvor Wolff Eikrem får lov til å stå rettvendt med ball på 30 meter uten at noen presser han.

    5. Lillestrøm-Haugesund: 1-0
    Også en kamp jeg ikke har spesielle minner fra bortsett fra poengene. Haugesund er et lag vi skal slå, og det gjorde godt siden de også kan være et vrient lag å spille mot.

    6. Bodø/blimt-LSK: 4-0
    En kamp det bare er å glemme.

    7. Lillestrøm-Bart City: 1-1
    Denne kampen fikk jeg ikke sett, men vi er ikke bortkjemt med poeng mot Bartene selv om de var usedvanlig dårlige på den tiden.

    8. Mjøndalen-LSK: 2-2
    Sjelden sett en kamp med to mer forskjellige omganger. Første omgang helt ræva. Andre blant det beste vi har prestert.

    9. Lillestrøm-Odd: 0-3
    Begredelig kamp hvor Odd fikk gjøre som de ville.

    10. søpla-LSK: 0-3
    Sesongens desiderte høydepunkt. Aldri har vi vært mer underdog i et derby, og aldri har en seier smakt bedre.

    11. Lillestrøm-Viking: 0-2
    En kamp som ble ødelagt så altfor tidlig av en ubeskrivelig ræva Hafsås.

    12. Brann-LSK: 1-0
    En frustrerende kamp hvor vi gav Brann altfor mye ball og lå altfor defensivt. Typisk at de scorer på en av relativt få sjanser, mens de redder Krogstads skudd helt mot slutten. En av kampene som er en strek i regnskapet til Lennartson.

    13. Lillestrøm-Tromsø: 4-0
    En nydelig kamp hvor vi bare maler på etter at vi får det første målet.

    14. KBK-LSK: 5-2
    En merkelig kamp hvor KBK scorer fler mål en de har sjanser.

    15. LSK-Godset: 2-1
    Med tap her hadde vi gått inn i sommerferien med mye høyere skuldre. Vi har full kontroll i 70 min, men så får Godset det målet de trengte for å ta over de siste minuttene. En kamp som ble altfor spennende i forhold til hva den burde vært.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
Working...