Ser heller for meg at man får stagnasjon enn fart på utviklinga ved å gå til en 2.div-klubb når man er u19-landslagsspiller. Ser ikke bort fra at det var spikern i kista for landslagsplassen. Kamparenaen og treningshverdagen blir for dårlig.
Josef Brian Baccay
Collapse
X
-
Det er en fare for det, men siden han kom hjem fra England har han ikke sett like sprek ut som han gjorde på det beste i fjor. Han er p.t. veldig langt unna en plass i elveren. Skulle det endre seg, kan vi hente ham tilbake på kort varsel. Det er bedre at han spiller kamper i 2. div enn at han ikke får spilt i i det hele tatt.👍 4Kommentar
-
Fornuftig innlegg, men jeg er uenig i at han burde være langt unna laget. SKM har aldri vært noe soleklart valg og var ikke bra mot Grorud. Baccay burde blitt satsa på og fått noen kamper på seg til å finne formen.
Vi skulle satse på egne spillere og hente spillere på vei opp og tok selvkritikk på at spillere ikke hadde sluppet til. Den malen følger vi på ingen måte.👍 1Kommentar
-
Fornuftig innlegg, men jeg er uenig i at han burde være langt unna laget. SKM har aldri vært noe soleklart valg og var ikke bra mot Grorud. Baccay burde blitt satsa på og fått noen kamper på seg til å finne formen.
Vi skulle satse på egne spillere og hente spillere på vei opp og tok selvkritikk på at spillere ikke hadde sluppet til. Den malen følger vi på ingen måte.
Bruk de unge når det er omtrent likt, så lenge balansen mellom rutine og pågangsmot blir rett. Knudsen gjorde feks et godt innhopp, men det er vanskelig å se hvem han skal konkurrere ut akkurat nå.👍 1Kommentar
-
Synes knudsen i første omgang skulle fått innhoppene på indreløperplass som Kairinen får. Kairinen er ikke en indreløper. Men signeringen av Kallevåg sørger uansett for at det er vanskelig for han å få spilletid selv om han er et spennende talent.Kommentar
-
Baccay lider av problemet med å være forsvarsspiller; viktigheten ved defensiv trygghet. De fleste lag har større problemer med å slippe til en back enn en spiss siden en feil i forsvaret som regel får/kan få større konsekvenser. Det er nok årsaken til at Sannes har fått flere innhopp enn de andre unggutta. På topp har spissen et helt lag bak seg som kan rette opp de feilene som blir gjort. Der ligger nok også årsaken til at offensive spillere gjerne får sjansen tidligere enn defensive. Det er ikke uten grunn til at de fleste keepere og stoppere gjerne er 25+ før de vinner en plass på laget mens vinger/spisser/kanter ofte er yngre.
At han får sjansen til å få erfaring i FFK er av et gode. Ideelt skulle han fått det hos oss, men så langt har manglende effektivitet fremover hindret Bakke i å slippe til de unge. Hadde vi ledet med tre eller fire mål til pause i noen av kampene våre, så hadde nok Bakke benyttet de fleste byttene sine da. Både for å hvile bein, men også for å gi de unge erfaring. At vi venter til det 60. Min. med å score har nok mye med saken å gjøre.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Jeg tror Baccay hadde blomstret om sportsklubben hadde vist ordentlig trua på han. Satset på han 100% etter treningskampen mot vålerenga i fjor. Han glødet. Men situasjonen var sånn at Benny Potet ikke turte grunnet redsel for nedrykk. SKM mener jeg er spiller vi burde solgt for lenge siden. Presterer jevnt over dårlig. Har noen heldige involveringer en gang i blant. LSK-spiller ala 2018.👍 3Kommentar
-
^^ Absolutt valide argumenter. De koker ned til hvem som har levert best, både på trening og kamp. Så kan diskusjonen gå, spesielt ettersom vi rykka ned. Noe må det jo være ettersom han ikke fikk mer tillit. Han begynte lovende deretter ble han mer og mer usynlig. Mener det kom etter et par uheldige involveringer og så fikk han kjørt seg skikkelig(det kan ha vært mot de der ASCII tegna ikke viser seg på trykk).
Men igjen. Et overbevisende innhopp og han er tilbake. Alle håper jo på det.
Kommentar
-
Svenskefaen var fornøyd med å tape 4-0 for da ble det ikke 5. Han valgte seg bare antatt rutine og styrte oss rett ned i OBOS ved å gå for det å ikke tape kamper.
Var ikke håp da snakkisen blant fansen gikk på at "Baccay er mer aktuell for A-Laget til Chelsea enn "A-Laget" til LSK"
Spilletid ville han ikke fått i LSK nå hell, da han i følge Bakke sikkert har back-giganter foran seg i køen.👍 1Kommentar
-
Tydelig at dere som ikke ser gutten trene hver eneste dag ser mer enn hva trenerne hans gjør. Svært så bemerkelsesverdig hvordan denne gjengen av besserwissere på forumet her er så jævlig negative til absolutt alt som skjer i sportsklubben. Hadde alle de unge gutta fått spilletid samtidig så hadde ikke klubben vært noe OBOS-klubb.Kommentar
-
Tydelig at dere som ikke ser gutten trene hver eneste dag ser mer enn hva trenerne hans gjør. Svært så bemerkelsesverdig hvordan denne gjengen av besserwissere på forumet her er så jævlig negative til absolutt alt som skjer i sportsklubben. Hadde alle de unge gutta fått spilletid samtidig så hadde ikke klubben vært noe OBOS-klubb.
Tror at utlånet er en god ting for Baccay, men ser absolutt argumentene til de som ville beholdt han i stallen. Meget bra backup, og burde vært aktuell for startplass i enkeltkamper der SKM må hviles (I steden for Rafn).Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.👍 1Kommentar
-
Synes strengt tatt positiviteten blomstrer her på forumet.
Jeg prøver meg med litt sånn "siden vi rykka ned, så kan ikke spillera våre være så jævla gode" men får ikke så veldig gehør for det, for det virker som folk håper og tror på opprykk med den gjengen vi har og meningsberettiger seg deretter.
Når det er sagt, så baserer jeg meg på det jeg så av Baccay i kamp i 2019. Da synes jeg han var god, og ble urettferdig behandla av svenskefaen og etter 1 feil så ble han benka. Våre andre backer/spillere gjorde feil på feil på feil på nedrykk, men siden de er gamle som grunnstoff så gjorde ikke det noe.
At kurven til Baccay er nedadgående skylder jeg på nevnte urettferdig behandling og mener derfor at ved tillit så vil kurven peke oppover.
Håper han får neste kamp for FFK. Og at han gjør det godt nok i kamp der til at Bakke tar han inn på laget. Kanskje som kant? Veit ikke om innleggsfoten hans er så særlig, men kanskje han klarer å treffe TLO med en ball fra siden mens TLO løper/skjærer inn mot mål? Ingen andre klarer det.
Og der har man strengt tatt en av årsaken til mas om talenter inn. Det blir et ønske om det ukjente istedenfor repeteringa av det samme gamle som uansett førte til nedrykk.
👍 5Kommentar
-
Eneste jeg har klart å finne om innbyttet - fra FFK.no
TIl pause kom nyervervelsen Josef Baccay inn på venstrebacken og han var med å sette fart på spillet til FFK med mange offensive bidrag. For FFK tok tak i oppgjøret etter pause mot et Hødd som fulgte sin kampplan til punkt og prikke med et godt organisert forsvarsspill, noe som plaget hjemmelaget store deler av kampen.👍 3Kommentar
-
Blir Baccay hentet tilbake fra lån nå som sesongen til FFK blir avkortet til 6 kamper?Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
Kommentar