På vei inn i Murphys lov på sjettegir nå.
Kamptråd: LSK-Brann, søndag 01.09.19, kl. 18.00
Collapse
X
-
-
-
Ligger under 3-1 så putter du på Mads Haakenstad? Er det en skade jeg ikke har fått med meg? Idiotisk av JL. Hvertfall putt på den mer offensive backen i Baccay. Det ideelle er vell en ordentlig kant i Brenden. Blir for dumt, ræva in-game management.Kommentar
-
Kommentar
-
At ikke smarason er bytta ut er uforstpelig for meg. Ikke treffi på en nøkkelpasning hele dagen. Kunne heller dytta melgalvis inn der og tatt ut smara for haakenstadKommentar
-
Ett skritt frem, to tilbake. Så mye av et veritabelt mageplask har denne kampen vært. Sjokkerende svakt og nærmest uprofesjonelt, på og utenfor banen. At Lenny til slutt flytter Matthew inn viser hvor mye av et skudd i mørket å sette ham på kanten var.Kommentar
-
Jeg får presisere at jeg naturligvis også mener og hevder det hermed er hevet over tvil at Aleksander Melgalvis' innsats i dagens kamp har tatt livet av mange millioner mennesker.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Skuffende men ikke overraskende at det er så stor kvalitetsforskjell på lagene. Vi har nada å by på mot etablerte forsvar. Svakt å å ikke få mer ut av dette mannskapet.
Uten seier mot Kristiansund og med forventede tap mot Molde og Rosenborg vil vi igjen stå i nedrykksstriden med begge føttene.👍 1Kommentar
-
Det eneste positive her er resultatene i de andre kampene. Mye uavgjort.
For øvrig er dette den dummeste kampen jeg har sett på lenge. Totalt absurd👍 1Kommentar
Kommentar