Mediadekning av tippeligaen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Mediadekning av tippeligaen

    I dag kom lista over klubbenes mediedekning i diverse norske aviser. Lillestrøm får ikke noen dekning, men det visste vi. Søpla ligger på 3. plass, og alle påstander om mediehype/jippo/skandale bekreftes. Brann og Rosenborg har de to øverste plassene, men sjekk parentesen da dere. Den viser negative oppslag. Nesten halvparten av Branns omtale er negativ, og en god bit av RBKs likeså. Søpla OMTALES IKKE NEGATIVT I MEDIA!!! Fem negative omtaler av 350. Det er faen meg skandale. Noe må skje, Kokkvold må ta affære eller noe. Det er rett og slett skandaløst- hva faen er det norske redaksjoner driver med? ER MOSEGRØNNE TREDJEDRAKTER EN NYHET??? HÆ?? FY FAEEEENN!!!
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #2
    lenke, forresten.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • scages
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1292

      #3
      Her trengs det helt klart noen ny skandaler alla eggen saken i 97.
      All pr er god pr.

      Kommentar

      • Gyras
        Medlem
        Hoffnarr
        • Nov 2003
        • 62

        #4
        På tide å fiske frem noen gamle mafiabilder igjen? Gjorde susen på 70-tallet det. 8)

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #5
          Dette er i mine øyne helt kritisk! Faktisk på et slikt nivå at det bør innkalles til styremøte med dette på agendaen. Noen i MF-avdelingen bør absolutt vurdere sin stilling.

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            Hvorfor i all verden er det ingen som reagerer på at det er totalt fravær av negativ omtale rundt søpla? At vi ikke får omtale er jo logisk nok, ettersom vi har mista de to store profilene vi hadde, og dermed trenger litt seriefotball for å eventuelt få dyrka frem noen nye. Det er jo ikke det som er relevant! Det som er relevant er at EN klubb tjener seg rik(både økonomisk og ellers) på medias komplett ukritiske, subjektive og overdrevne dekning! VÅKNE FOLKENS!!!
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              #7
              Det skjer jo INGENTING rundt LSK om dagen, ingen overganger, ingen spekulasjoner om nye gode spillere, ingen optimisme forut for kommende sesong. Hva skal media dekke? Det er noe veldig trått og traust over LSK om dagen, vet ikke hvordan sesongkort salget går om dagen, men regner med at det ikke går særlig bra...

              En annen ting jeg mener LSK gjør feil, er denne jakten i det "stille" på nye spillere. Fotball er show-business, en del av gamet er overgangsspekulasjoner og rykter, noe vi har sett i vif, rbk og brann i høst og vinter. Dette tiltrekker medias og folks oppmerksomhet og dermed blest rundt klubben.

              Nå har jo LSK-ledelsen sine argumenter for å jobbe i det "stille" med å finne nye spillere, men det ser ikke ut til at det har hjulpet særlig. En ny spiss har de prøvd å frembringe i over ett år, og spørsmålet må være om det er verdt det.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #8
                Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                Hvorfor i all verden er det ingen som reagerer på at det er totalt fravær av negativ omtale rundt søpla? At vi ikke får omtale er jo logisk nok, ettersom vi har mista de to store profilene vi hadde, og dermed trenger litt seriefotball for å eventuelt få dyrka frem noen nye. Det er jo ikke det som er relevant! Det som er relevant er at EN klubb tjener seg rik(både økonomisk og ellers) på medias komplett ukritiske, subjektive og overdrevne dekning! VÅKNE FOLKENS!!!
                Det blir helt feil å fokusere på at VIF har for mye mediadekning. De har tydligvis en bedre markedsavdeling enn LSK om dagen, det er helt sikkert. Vi må heller ta tak i våre egne problemer, for faktum er at LSK ikke har noe på gang som fenger folk, derfor ingen media-dekning heller, så enkelt er det.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2122

                  #9
                  Men tross alt er det bare et negativt oppslag om fugla
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • rEPPA
                    *****istrator
                    • Nov 2003
                    • 3930

                    #10
                    Det er bare bra at LSK nesten ikke får noe mediaomtale utenom sesongen. Enten det er positivt eller negativt. La Uwe trene gutta i fred og ro, så kan de andre lagene bli forstyrret av pressen!
                    www.kfl.no/debatt

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2129

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                      Det skjer jo INGENTING rundt LSK om dagen, ingen overganger, ingen spekulasjoner om nye gode spillere, ingen optimisme forut for kommende sesong. Hva skal media dekke? Det er noe veldig trått og traust over LSK om dagen, vet ikke hvordan sesongkort salget går om dagen, men regner med at det ikke går særlig bra...

                      En annen ting jeg mener LSK gjør feil, er denne jakten i det "stille" på nye spillere. Fotball er show-business, en del av gamet er overgangsspekulasjoner og rykter, noe vi har sett i vif, rbk og brann i høst og vinter. Dette tiltrekker medias og folks oppmerksomhet og dermed blest rundt klubben.

                      Nå har jo LSK-ledelsen sine argumenter for å jobbe i det "stille" med å finne nye spillere, men det ser ikke ut til at det har hjulpet særlig. En ny spiss har de prøvd å frembringe i over ett år, og spørsmålet må være om det er verdt det.

                      Fy f..n så enig jeg er i dette !
                      LSK er desverre i ferd med å bli en"grå mus"i det norske samfunn !

                      Kommentar

                      • Fugla- patriot83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2005
                        • 1241

                        #12
                        Det er for så vidt sant, dette med at det ikke skjer så mye i Lillestrøm, som det kanskje er verdt å skrive om i et riksdekkende media- organ. Nå har Lillestrøm hatt tre rimelig jevne sesonger og lagt ut et gledesdrepende anker på midten av tabellen. Martins- inntekten Baron(Som jeg synes var fantastisk som fotballspiller og som en sosial person ute på byen) og Einarsson er borte.

                        Men vi som er patrioter, vi skal bære plagg og skjerf med Fugla's logo stolt som om man hadde en kuk på en halvmeter! Forstår dere? hehe

                        Jeg er i hvert fall stolt! For alt vi vet kan dette bli som '96 eller '01(Muligens bedre), eller det kan bli som '90(Gud forby..)! Men poenget er; støtt oppom, vær stolt!! Det er en stor historie klubben har og tiden kan være nå for å skrive et nytt kapittel om seier, ære har vi alltid hatt!!

                        Lenge leve Lillestrøm!!

                        Hilsen han som alltid har med seg Kilkenny, whisky og Representin' 2000's Lillestrømgutt hvis det er vorspiel i Oslo!!
                        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                        Kommentar

                        • Torshovkanari
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jan 2005
                          • 102

                          #13
                          Men vi som er patrioter, vi skal bære plagg og skjerf med Fugla's logo stolt som om man hadde en kuk på en halvmeter! Forstår dere? hehe
                          Går rundt med LSK-skjerfet mitt i byn hver dag jeg...Må jo spre det gode budskap..

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av rEPPA
                            Det er bare bra at LSK nesten ikke får noe mediaomtale utenom sesongen. Enten det er positivt eller negativt. La Uwe trene gutta i fred og ro, så kan de andre lagene bli forstyrret av pressen!
                            Amen! klappp
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Percy Nilegård
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 5146

                              #15
                              <Det blir helt feil å fokusere på at VIF har for mye mediadekning. De har <tydligvis en bedre markedsavdeling enn LSK om dagen, det er helt <sikkert. Vi må heller ta tak i våre egne problemer, for faktum er at LSK <ikke har noe på gang som fenger folk, derfor ingen media-dekning <heller, så enkelt er det.[/quote]

                              Hvorfor blir det feil å fokusere på Vif? De er våre argeste konkurenter og kjemper med oss om markedsanndeler. Uansett om Lsk ikke hadde hatt noen markedsavdeling, ville det fortsatt være fryktelige bekymringsfult at det knapt nok finnes en eneste journalist i dette landet som tørr skrive noe neagivt om vår arvefiende. En avis har i tillegg til klare komersielle interesser også ett solid samfunnsansvar. Det være seg når det gjelder sport eller politik.


                              Amen
                              "Alltid blodsprengt"!
                              Fong/Macho

                              Even Nordlien

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #16
                                Der ja! Endelig noen som forstod poenget med tråden. Takker og bukker, unge percy. Og det har vel egentlig bare forverret seg den siste måneden. Hva LSK sin medieavdeling gjør er ikke relevant. Det er journalistene, redaktørene og eierne som er problemet, all den tid de ikke klarer å forholde seg nøkterne, kritiske og objektive som slike folk tross alt plikter. Som percy så pent formulerte det: avisene har et sosialt ansvar.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • scages
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 1292

                                  #17
                                  Er du lei av god-dag-mann-økseskafft svar....
                                  :lol:
                                  Problemet med norsk media er at de TROR vif er hippt, og hippe og kommersielle saker og ting selger som kjent som hakka møkk! Selvsagt er det tragisk, men that`s reality.
                                  Folk med litt kritisk sans, tar uanskvett medias mange tabloid nyheter med et par reale skjer med salt. Særlig når kilden er blabla eller VG.

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #18
                                    Sant nok det, men det forhindrer ikke at medienes trendrunking er ekstremt frustrerende. De fleste trender varer ikke så lenge heller...
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    Working...