Det er nå klart at Otto Fredrikson og LSK har blitt enige om en kontraktsforlengelse ut 2011, se nyhetstråden. Dette var gledelige nyheter! Synes at Otto har vokst som keeper fra kamp til kamp etter at han fikk sjansen, og jeg har tro på at han har kapasitet til å stabilisere seg som en toppkeeper i tippeligaen. Gratulerer!
Otto Fredrikson med kontrakt ut 2011
Collapse
X
-
En veldig god nyhet. Som det sies, Otto har vokst! Han er en keeper jeg er meget komfortabel med å ha mellom stengene.
I tillegg håper jeg dette betyr at vi sparer de ti millionene klubben kunne brukt på evt. Jarstein. Dette er jo penger som kommer godt med på andre områder! -
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Glimrende nyhet. Har fryktet at Otto også fort kunne forsvunnet til utlandet for en billig penge om han fortsetter i samme spor som han har startet. At han fort kan forsvinne en dag er nesten å regne med, men har troen på at Fjøra og Grodås har snekret sammen en ny toppkeeper til den dagen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Meget bra med forlenging og fire nye år på stiplet linje.
Han har vist seg stødig, og er proff helt ut til fingerspissene. Finland-Otto har kjempet seg tilbake ved hardt arbeid og uten mutte ord og fakter. På å dirigere forsvaret osv. er han sågar bedre enn Heinz. En kjeftekeeper på tre språk. Treningsvillig og sulten, rollemodell og forbilde. Herlig. Gratulerer, Otto!Kommentar
-
I en tidligere tråd om keepersituasjonen har flere på forumet gitt uttrykk for at Otto i høyden har kapasitet til å bli en relativt middelmådig keeper i eliteserien.
Det er bare å konstantere at han hittil har levert varer som er bedre enn selv de mest optimiske blant oss forventet. Selv var jeg definitivt blant de mer skeptiske til å satse på ham som første-keeper. Jeg er imponert av prestasjonene hans så langt, og glad for at han har vist alle skeptikerne (inkludert meg selv), at han definitivt er en keeper man kan satse på.
Gratulerer med ny langtidskontrakt, det har du fortjent!Kommentar
-
Mener å huske at det var en eller annen soom mente at vi trengte en ny reservekeeper fordi otto ikke var god nok til å være reserve på laget.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar