Otto Fredrikson med kontrakt ut 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

Otto Fredrikson med kontrakt ut 2011

Det er nå klart at Otto Fredrikson og LSK har blitt enige om en kontraktsforlengelse ut 2011, se nyhetstråden. Dette var gledelige nyheter! Synes at Otto har vokst som keeper fra kamp til kamp etter at han fikk sjansen, og jeg har tro på at han har kapasitet til å stabilisere seg som en toppkeeper i tippeligaen. Gratulerer!
  • Øyvind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 292

En veldig god nyhet. Som det sies, Otto har vokst! Han er en keeper jeg er meget komfortabel med å ha mellom stengene.

I tillegg håper jeg dette betyr at vi sparer de ti millionene klubben kunne brukt på evt. Jarstein. Dette er jo penger som kommer godt med på andre områder!

Kommentar

• KFL109
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1958

Sportsklubben har blitt veldig god på å få til langtidskontrakter i det siste. Tyder på at de har trua på det løpet som er lagt!
      Vidar Evje

Kommentar

• fugla4ever
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jul 2005
        • 212

Delig nyhet, Otto er en klassekeeper. Det eneste som mangler nå er langtidskontrakten til Shane.

Kommentar

• Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

Opprinnelig skrevet av fugla4ever
          Delig nyhet, nå mangler bare langtidskontrakten til Shane.
          F
          Jeg er langt mer bekymra for at vi kan miste Kiko, nå som han endelig har begynt å vise sin storhet. Det kan bli vanskeligere å erstatte ham enn Shane.

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Jeg kan bli litt irritert hvis Kiko nå suser avgårde som bosmann etter å ha prestert en halv sesong.

Kommentar

• Hexaphim
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 2830

Opprinnelig skrevet av reka
              Jeg kan bli litt irritert hvis Kiko nå suser avgårde som bosmann etter å ha prestert en halv sesong.
              Pussig hvordan tankene farer hen til en annen midtbanespiller i samme situasjon for noen år siden...

Kommentar

• MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3576

Glimrende nyhet. Har fryktet at Otto også fort kunne forsvunnet til utlandet for en billig penge om han fortsetter i samme spor som han har startet. At han fort kan forsvinne en dag er nesten å regne med, men har troen på at Fjøra og Grodås har snekret sammen en ny toppkeeper til den dagen.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Canário
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1471

Meget bra med forlenging og fire nye år på stiplet linje.
                  Han har vist seg stødig, og er proff helt ut til fingerspissene. Finland-Otto har kjempet seg tilbake ved hardt arbeid og uten mutte ord og fakter. På å dirigere forsvaret osv. er han sågar bedre enn Heinz. En kjeftekeeper på tre språk. Treningsvillig og sulten, rollemodell og forbilde. Herlig. Gratulerer, Otto!
                  Last edited by Canário; 22.08.2007, 16:05. Begrunnelse: Tillegg

Kommentar

• vollafugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 978

I en tidligere tråd om keepersituasjonen har flere på forumet gitt uttrykk for at Otto i høyden har kapasitet til å bli en relativt middelmådig keeper i eliteserien.

Det er bare å konstantere at han hittil har levert varer som er bedre enn selv de mest optimiske blant oss forventet. Selv var jeg definitivt blant de mer skeptiske til å satse på ham som første-keeper. Jeg er imponert av prestasjonene hans så langt, og glad for at han har vist alle skeptikerne (inkludert meg selv), at han definitivt er en keeper man kan satse på.

Gratulerer med ny langtidskontrakt, det har du fortjent!

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6114

Opprinnelig skrevet av vollafugl
                      I en tidligere tråd om keepersituasjonen har flere på forumet gitt uttrykk for at Otto i høyden har kapasitet til å bli en relativt middelmådig keeper i eliteserien.
                      Mener å huske at det var en eller annen soom mente at vi trengte en ny reservekeeper fordi otto ikke var god nok til å være reserve på laget.

Kommentar

• vollafugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 978

Opprinnelig skrevet av HSft
                        Mener å huske at det var en eller annen soom mente at vi trengte en ny reservekeeper fordi otto ikke var god nok til å være reserve på laget.
                        Er det meg du sikter til? i såfall tok jeg mer feil enn jeg husket.

Kommentar

• TheFugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 442

kjempe bra! Otto har storspilt, det synes jeg er godt å se siden han har vært kjempe tålmodig Vet noen hva den norske rekorden for keeper,den med flest kamper uten å sleppe inn mål?

Kommentar

• fugla87
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jun 2007
                            • 81

Det er bra at unge gutter får prøve seg. Hadde LSK bare tatt større vare på stjernespillerne fra området også! men bra Otto, STÅ PÅ! detta fortjente du
                            Fugla For Life!!

Kommentar

Working...