Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi trekker alle mann hjem på corner på stillingen 3-0. Midtbaneanker Mathew er lengst framme etter corner og vinker sine lagkamerater framover, men de bare dasser etter. Faen så lynende forbanna jeg er nå.
Og hvordan er det mulig å konsekvent slå for lange innlegg? Sinnsykt at denne gjengen lever av å spille fotball.
Så skal jævla Brenden på utgående kontrakt inn. Hva er det man tenker?
Gode bytter av Jørgen. Han bruker de spillerne vi har. Helt naturlig med Brenden framfor Baccay. Ufattelig flatterende med 3-0. Viking har all flaks (flyt) de kan få denne sesongen. Vi har absolutt ikke det. Seier i neste så er vi sikra.
Gode bytter av Jørgen. Han bruker de spillerne vi har. Helt naturlig med Brenden framfor Baccay. Ufattelig flatterende med 3-0. Viking har all flaks (flyt) de kan få denne sesongen. Vi har absolutt ikke det. Seier i neste så er vi sikra.
Grove personlige feil har da overhode ingenting med flaks/uflaks å gjøre. Baccay kan umulig være et merkbart dårligere valg heller sportslig enn slik Brenden har fremstått med sine håpløse innhopp hele høsten.
Ble akkurat så flaut som fryktet. Neste hjemme mot Stabæk virker heller ikke som noe særlig mulighet for poeng. Håpet ligger i at S08 har sikret plassen før siste runde slik at de ikke har noe å spille for.
Du glemte å påpeke at det ikke er fotball når det spilles på plast. Straffa skjer ikke på gress, foten hekter seg klart i bakken. Så lenge klubber får lov til dette jukset vil det ikke endre seg. Det er en grunn til at Viking har alt av marginer med seg og har hatt det i hele år, spesielt hjemme.
Grove personlige feil har da overhode ingenting med flaks/uflaks å gjøre. Baccay kan umulig være et merkbart dårligere valg heller sportslig enn slik Brenden har fremstått med sine håpløse innhopp hele høsten.
Jeg tenker på scoringene i mot og våre sjanser som vi brant. Det kaller jeg flyt. Viking imponert ikke meg, og med litt flyt vår vei ville vi hatt 2-1 etter 47 min. Elendig innlegg fra Kristoffer førte til straffe, og det er brutalt. Viking hadde ikke mer enn de 3 scoringene. Baccay skulle jeg ønske kom inn også med tanke på neste år, men Brenden gjorde et ok innhopp. Haaken fortjener flere sjanser.
Jeg tenker på scoringene i mot og våre sjanser som vi brant. Det kaller jeg flyt.
Jeg vil heller kalle det marerittrepriser på ting vi ser i hver kamp og som koster oss baklengsmål. Idag fikk vi vite at vi topper nok en negativ statistikk også, antall balltap. Feil utnyttes brutalt av gode lag, og vi gjør det i tillegg mot et lag som har det meste av akkurat det vi mangler og som mange vil se. Og som man bare kan anta at klubben vektlegger, til tross for spillertypene og det manglende angrepsmønsteret.
Vi fremstår som alt annet enn et solid fotballlag, og det preger alt som skjer på banen. Manglende flyt er en bortforklaring og noe som alltid følger dårlige lag.
Sett på reprisen til 3-0 nå. I alle dager er det for en takling Salquist setter inn? Kunne jo lett tatt den ballen om han hadde sklidd. I stedet går han ned på begge knærne og sklir inn i Viking-spilleren? Hva faen?
Sett på reprisen til 3-0 nå. I alle dager er det for en takling Salquist setter inn? Kunne jo lett tatt den ballen om han hadde sklidd. I stedet går han ned på begge knærne og sklir inn i Viking-spilleren? Hva faen?
Kampen mot Viking er den dårligste kampen jeg har sett av Lsk,spiller de slik mot Stabæk så blir det også tap tror jeg men jeg håper Lsk gjør mine ord til skamme tror Lsk hadde klart uavgjort med Frode Kippe banen mot Viking
Kampen mot Viking er den dårligste kampen jeg har sett av Lsk,spiller de slik mot Stabæk så blir det også tap tror jeg men jeg håper Lsk gjør mine ord til skamme tror Lsk hadde klart uavgjort med Frode Kippe banen mot Viking
Nå veit ikke jeg hvor gammel du er, men du har vært med på kfl.no siden november 2003 og burde huske for eksempel hjemmetapene mot bunnslammet Tromsø, Stabæk og Sogndal sensommeren og høsten 2016, der vi framsto som et J16-lag med en trener som hadde totalt mista både garderoben og benken. For ikke å snakke om den fryktelige høsten 2011, da Henning Berg etterlot Erland Johnsen og Frode Grodås (tror jeg det var?) en skadeskutt og kaotisk stall der de eneste med et snev av eliteseriestandard enten var solgt eller langtidsskadet, og førsteelleveren var rasket sammen av urutinerte juniorer og talentløst bunnfall fra andre klubber som Paul fucking Obiefule!
Resultatet mot Viking reflekterer ikke realitetene på banen. At vi tapte var greit nok, vi var dårligere i de avgjørende situasjonene i begge bokser. Viking skåra tre på fire sjanser, vi skåra null på tre sjanser. At TLO ikke skåra på sin gedigne sjanse var mest uflaks og litt udyktighet, at Smara ikke skåra på sine to var bare udyktighet. At Viking skåra på tre av sine fire, var dels udyktighet og dels uflaks for vår del.
I banespillet var vi mer jevnbyrdige, men det gikk for sakte og presisjonen var ikke helt på topp. Det gjaldt også for Viking.
Kommentar