Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
[FONT=Calibri]Sett to junior spillere Apipon og Alexander som har trent mye med A-laget i det siste.[/FONT]
Blir de neste signering? Lager egene spillertråd på dem. Spennende talenter.
I følge gilberts treningsoppdateringer er Sannes blant de bedre på løpeøvelsene, men jeg vet fortsatt veldig lite om han utover at han er midtbanespiller. Dersom noen kan fylle ut med litt mer info om spillertype, styrker og svakheter o.l. så hadde det vært suverent.
2002-guttene Apipon Tongnoy (t.v) og Alexander Hrcka Sannes har hatt to treninger som fullverdige A-lagspillere. De ønsker å bidra det de kan for å få LSK opp til Eliteserien igjen.
Jeg har sett Alexander i noen kamper og snakket med faren hans. Faren hans er fra Kroatia og moren er Norsk.
Styrken hans er at han er hurtig, høy, fysikken, god hodespiller,flink avslutter og flink til å lese spillet.
Jeg har sett Alexander i noen kamper og snakket med faren hans. Faren hans er fra Kroatia og moren er Norsk.
Styrken hans er at han er hurtig, høy, fysikken, god hodespiller,flink avslutter og flink til å lese spillet.
Høres nesten ut som den perfekte makkeren til TLO, selv om vi skal være forsiktige med å legge for mye press/ansvar på en 18-åring. Farten gjør at han kan stikke i bakrom og fysikken/hodespillet gjør at vi har to blinker for innlegg. Liker det jeg hører om han, men tror vi skal la han få tid til tross for at jeg motsier meg selv.
Spørsmålet er hvilken formasjon Bakke velger, men Sannes høres ut som at han kan passe i både 4-3-3 og 4-4-2.
(LSK-Sandefjord 3-3). LSK-trener Geir Bakke hadde håpet å få se Alexander Sannes mer denne vinteren. Da han først kom tilbake fra skade, så leverte han på direkten.
Strømmen passer Hrcka Sannes perfekt. De spiller angreps fotball 4-2-3-1.
Ole Martin Nesselquist, Fra 2020 husker jeg Alexander som en spiller med stor intensitet. Han er flink til å starte i bakrom og komme inn i boksen med mye kraft. ut fra det vi har sett er det en spennende type, sier Nesselquist.
Det er først og fremst i en kantrolle han ønsker å se på Sannes' ferdigheter.
– Ser på ham som en angrepsspiller som kan starte i bakrom og komme inn i boksen med mye kraft og timing. De egenskapene passer best hos våre vinger.
Blir spennende å følge med på om Strømmen er flinkere til å bruke spillerne til det dem er best på enn det LSK gjør.
Veldig bra, dette var akkurat det jeg håpet på når jeg hørte at Nordås hadde signert for B/G. Veien til jevnlig spilletid er vesentlig kortere i Strømen, og jeg tror det blir en bra måte for han å få matchtrening etter å ha vært så lenge ute med skade.
Alex fikk sin debut i går i Strømmendrakta, i deres første seier for året. Skal i flg RB ha spilt "En meget solid kamp", men manglet målet.
Alexander Sannes 6
Spilte hele kampen eller 86 minutter, avhengig av hvem du skal tro på
Det skulle gå 26 kamper, men Alex fikk omsider sin første goal for Strømmen i kveld. Det hjalp lite for gråtrøyene da kampen endte 3-2 til Start, men uansett godt for selvtilliten til vår mann vil jeg tro.
Kommentar