Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis dere får til dette, er jeg sikker på at vi blir rekordmange på denne turen, til tross for liten optimisme foreløpig sportslig sett. Hvor mange personer(+/-) tar det aktuelle togsett? Jævlig smooth å kjøre tog til bortematcher som tr.heim, fr.stad, kr.sand, bergen, stavanger osv., med god plass til kjølebagger fulle av kanaribrus.
Vi har alltid hatt veldig dårlig oppmøte på langturer, og kanskje dette vil bidra til at flere blir med, jeg er hvertfall en av de som ikke lenger orker full fart og hornmusikk 8-10 timer på en buss til og fra bortematcher lenger. Tog derimot er bedre, og hvis det er litt dyrere enn buss, er det vel ikke noe i veien for å sette opp en buss for de som heller vil bruke pris-differansen mellom de to alt. på å kjøpe enda mer alkohol :wink:
Brus? :cry: :wink:
Blir fett vis det blir tog ja, men jeg gleder meg ikke for mye før det er sikkert...Tony: Toget går hjem etter matchen? Eller dagen etter?
Får vi lov til å selge øl, så skal vi det. Men regner med at folk fikser seg selv jeg. Mat blir det ikke. Og det er toalett på togene, ifølge de jeg har snakka med!
Jeg regner med at de 330 blir revet vekk rimelig fort.
Hva blir det av fasiliteter på toget? ølservering? mat?
Hvordan ordner vi toalett? De lokaltogene har jo bare kondoktør toalett så vidt jeg vet. Skal vi stoppe og pisse i skogen?
:-s :evil: off jeg blir oppgitt her. selvfølgelig er det toalett på toget. herregud man,har du aldri tatt toget før el? flusst av toaletter der. i alle skjøtene mellom vognene. og hvis dette er et "vanlig" tog,som kanskje pleier og kjøre til kristiansand,så er det vel mat vogn også. :evil:
Jeg regner med at de 330 blir revet vekk rimelig fort.
Hva blir det av fasiliteter på toget? ølservering? mat?
Hvordan ordner vi toalett? De lokaltogene har jo bare kondoktør toalett så vidt jeg vet. Skal vi stoppe og pisse i skogen?
:-s :evil: off jeg blir oppgitt her. selvfølgelig er det toalett på toget. herregud man,har du aldri tatt toget før el? flusst av toaletter der. i alle skjøtene mellom vognene. og hvis dette er et "vanlig" tog,som kanskje pleier og kjøre til kristiansand,så er det vel mat vogn også. :evil:
Tror du misforstår. Dette er ikke et intercity tog, dette er et vanlig lokal tog. Der kan man ikke gå på do, da de er låst av. Har hørt i ettertid at de har tenkt å la oss benytte disse toalettene, så da slipper vi å stå på linja å pisse
Tony skrev:
<Vi i kanari styre er i forhandlinger med nsb om et togsett til kristiansand <10 april. det er jo selvfølgelig bare snakk om pris, og vi har fått et ålreit <tilbud, men de måtte bare se om toget vi ble tilbudt er ledig denne <dagen.
Vist dette går i orden og alr blir spikret så må det hypes som ett lite helvete. Har noen andre gjort det samme i norge? Jeg mener ikke tatt toget til kamp, kjøpt mange togbiletter i samme vogna, fått en grupperabatt. Jeg mener at NSB(les statlig selskap) setter opp ett eget tog med egne avgangstider? Altså noe du aldri kan finne i en togtabell...
Dette må alle vi i kfl bli flinkere på, å hype klubben vår. Bruk en hver anledning til å skryte av klubben vi elsker. Uansett hvor gal du er på lsk i dag, så snakk om gode minner fra tidligere. Har LSK eller KFL utrettet noe litt unikt? Da skal ikke en sportssjournalist med respekt for seg selv sove om natta før det er viden kjent.
Mulig jeg bommer med den togbuisnessen men eget tog er nå uansett bra. Kan tvinges på rb om ingen andre gidder
Poenget er at vi skal stå på som et helvete for klubben alle mann. Både de som ser alle hjemme og bortekamper og tegner tifo 15 timer i døgnet, og vi som av ulike årsaker ser de fleste kampene på tv...
Sånn oss selv i mellom er det selvfølgelig lov med litt konstruktiv kritikk.
Dette er kanskje litt "off the topic" men jeg regner med at jeg skal kjøre nedover til kristiansand den helgen.
Trenger du noe hjelp til å transportere flagg,bannere, to-stangsflagg, TIFO materiale eller annet materiale så er det bare å si ifra Tony. 8)
Det kan jo kanskje være problematisk å dra dette inn på toget og plassen der er vel ikke all verden.
I tillegg kan vi jo da "pynte" opp puben vi skal være på i Kristiansand før dere kommer. :P
Har en relativt stor bil med god bagasjeplass så jeg får med meg ganske mye.
Er mulig vi setter opp en buss eller to hvis togbilletten går fort unna og folk er intr i buss i tillegg. Blir det ikke det så tar jeg kontakt med deg ang flagg, bannere etc.
Takk for forlsaget.
PS: NÅ HAR JEG FÅTT BEKREFTELSEN FRA NSB OM AT DET BLIR TOG TIL KRISTIANSAND. PRISEN VIL VÆRE 450,- KR PR. PERS
DET ER OGSÅ MULIGHET FOR Å FÅ TIL ET STOPP I OSLO OG KANSKEJ DRAMMEN, MEN DETTE MÅ VI KOMME TILBAKE TIL!
Er mulig vi setter opp en buss eller to hvis togbilletten går fort unna og folk er intr i buss i tillegg. Blir det ikke det så tar jeg kontakt med deg ang flagg, bannere etc.
Takk for forlsaget.
PS: NÅ HAR JEG FÅTT BEKREFTELSEN FRA NSB OM AT DET BLIR TOG TIL KRISTIANSAND. PRISEN VIL VÆRE 450,- KR PR. PERS
DET ER OGSÅ MULIGHET FOR Å FÅ TIL ET STOPP I OSLO OG KANSKEJ DRAMMEN, MEN DETTE MÅ VI KOMME TILBAKE TIL!
JAAAA! GLIMRENDE JOBBA TONY...GLEDER MEG TIL TUREN, NÅR BEGYNNER BILETTSALGET? 1 APRIL?
Takk for forlsaget.
Håper det blir mulighet for ett stopp i Sandvika også?
Kommentar