Mentale dverger, en gjeng Ove Rundberg'er.
Kamptråd: LSK - S08, 30. runde, 01.12.19, kl. 18.00
Collapse
X
-
-
👍 5Kommentar
-
-
-
Før kampen hadde jeg vært veldig fornøyd med kvalik. Med tanke på at vi overhodet ikke skaker sjanser var jeg overbevist om at vi skulle tape i dag. Mot Start har vi trolig 50% mulighet. Oddsen vår er bedre enn den var før dagens runde.
Og den som de neste 50 årene sier noe negativt om Stabæk kan ta seg en bolle.👍 1Kommentar
-
Flaut å se hvilket lag Svensken og Mesfin har klart å få laget til å bli. Burde sparkes på dagen begge to.👍 1Kommentar
-
-
Hvorfor så negative?
Verdens feigeste svenske fikk jo akkurat det han gikk for- det eneste levende vesenet i verden som får tenning av å planlegge for 0-0.
Det blir ikke noe nytt sesongkort på Åråsen får den vandrende katastrofen der er kjeppjagd fra byen.Kommentar
-
Lennartsson må være ferdig. Vi får dødballer med få minutter igjen på klokka og det er null risiko å sette inn Kippe men han setter på seg treningsdressen igjen. Det er fullstendig galskap og må resultere i avskjed på grått papir...👍 1Kommentar
-
Vi har ingen, absolutt ingen som klarer å legge inn fra kant.
Den/de som har ansvaret for at vi sitter på det spillermaterialet vi nå sitter på, har sviktet totalt.
Særlig siden, som du er inne på en gang i blant, kontrakter faen mæ forlenges!
Kommentar
-
Hørte litt av intervjuet til JL, lurer faktisk på om mannen er ved sine fulle fem.Last edited by Tommy og Tigeren; 01.12.2019, 20:49.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er helt målløs. At man klarer å angripe tidenes viktigste kamp på denne måten er bare helt uvirkelig. Vi har griseflaks som ikke har rykket ned allerede. Den jobben Lennartson har gjort bør straffeforfølges og han bør settes i gapestokk på torvet sammen med spillerne og ledere hele romjula etter dette. Jeg skal være den første til å hive råtne egg og tomater i trynene deres. DERE ER EN EVIG SKAM FOR KLUBBEN VÅR, ALLE SAMMEN! Er faen meg ikke en som er i klubben nå jeg vil se neste år. Ikke en!I år så tar vi alt👍 4Kommentar
Kommentar