Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kvalifisering: Lillestrøm SK - Start, 7. og 11. desember
Dessuten kan vi slutte å tenke som Jørgen og prøve å få Start til å høres ut som en fantastisk lag. De er ytterst middelmådige, og med en litt mindre evneveik leder enn Lennartsson et lag vi absolutt bør slå over to kamper.
Det vi virkelig mangler en en kampplan og noe som minner om kampledelse. Om Lennartsson sparkes, settes på sidelinja eller ligger på Ahus med sammenbrudd eller brukket bein, så tar vi dette.
Ja, da venter nok en uke der vi får høre at NÅ, ja NÅ, må vi brette opp ermene og gå ut og kjempe. Blod, svette, tårer og alt det pisset der. Mens det manes til at supporterne må stå samlet og gi alt.
Og så ender alt opp med det vanlige antiklimakset der vi ikke evner å skape en dritt og prøver å safe inn en 0-0.
Fy faen så lei jeg er lungemos!
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller
Er jo ikke veldig oppmuntrende å tenke hvordan det gikk i cupen i år heller. Der tapte vi 1-0 mot et OBOS-lag som kun har vunnet 4 av 15 kamper på hjemmebane i serien i år.
Start har på sin side vunnet 11 av 15 kamper på sin bane. Mens vi på vår side har vunnet 2 av 15 kamper på bortebane. Så at det blir tap i Kristiansand må vi dessverre nesten ta for gitt.
Eneste håpet er at vi overrasker med et særdeles bra resultat på Åråsen hvor vi tross alt har vunnet 5 av 15 kamper i år. Ikke det at Start har vært dårlige borte med 8 seiere.
Når alt kommer til alt er faktisk Start store favoritter. Så her må vi sette vår lit til.. flaks.
Tanken er å starte med laget som etter min mening har mest potensial. Vi vet Smarason ikke holder i 90 min, så da kan det være bedre å sende han utpå i 2. omg. Samme med DAP og Mathew som kan byttes inn etter hvilke behov som oppstår etterhvert. Skulle gjerne benket TLO og Rafn også, men vi har ikke alternativer på de plassene.
Jeg skulle gjerne sett at DG ble satt opp på løp inn i bakrom, men det skjer sjelden av diverse årsaker. Å flytte han opp på topp ved siden av TLO og spilt 4-3-1-2 kunne vært en mulighet, men det skjer nok neppe.
Kommentar