Håper aldri jeg ser noen av disse spillerne/trenerene igjen på Åråsen som representanter for LSK forbanna tapere
Kvalifisering: Lillestrøm SK - Start, 7. og 11. desember
Collapse
X
-
-
Åssen er den defensive oppstillinga i forkant av 4-3? Hva faen gjør dassen Rafn helt ute på kanten og blir halsende etter Ramsland på en eneste tapt hodeduell, mannen er jo kronisk feilplassert! Elendige klareringer og defensiv posisjonering som ikke ligner grisen ble vår bane. Nå bør man strekke seg langt etter å kvitte seg med spillere.Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Nå blir det deilig å betale sluttpakke til Lennartsson. Vi har ingen penger, tallene er knallrøde og vi rykker ned. Det er større sjanse for at vi blir Ham Kam eller Fredrikstad enn at vi rykker fort opp igjen. Mefsin må være ferdig. Nordlie er ferdig og opprydningen må starte i morgen. Folk med penger som er glad i klubben kan forhåpentligvis bidra litt men jeg tviler.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
-
Fuck styret, fuck administrasjonen, fuck trenere, fuck spillerne. Levere fra dere alt med Lsk-emble på og kom dere så helvetes langt vekk fra klubben vår. Vi vil ikke se det jævla taper trynet deres mer på Åråsen. Jeg kommer aldri til å tilgi dere for nedrykket. Møkkafolk. Dere kan melde dere til tjeneste hos Nav i morra tidlig jævla proffer.👍 2Kommentar
-
👍 1Kommentar
Kommentar