Allerede LSK-spiller på wikipedia? https://no.wikipedia.org/wiki/Tobias_Svendsen
Sesongen 2020
Collapse
X
-
Da var det offisielt. Tobias Svendsen har signert kontrakt ut 2023 https://www.lsk.no/nyheter/stortalen...ull-lsk-blomst👍 1Kommentar
-
Jeg er meget kritisk til det Mesfin har gjort mtp. spillerlogistikk i denne klubben, men det er vanskelig å kritisere de 2-3 siste signeringene. Denne er spesielt bra - sannsynligvis betaler vi ikke mye imellom for en spiller som har kontrakt ut året (og Moses som delbetaling?). Lønnskostnaden er trolig ikke altfor høy og vi signerer for en gangs skyld et talent tidlig i 20-årene.
Potensielt stor gevinst for det som sannsynligvis er en relativt liten investering - veldig bra!👍 1Kommentar
-
Hvordan blir startoppstillingen nå framover? Ser at Svendsen har figurert som venstrekant i et Ham-Kam som har spilt alt fra 4-4-2 til 3-4-3 til 5-3-2. Vil tro han er mest naturlig fremst til venstre i en 4-3-3 for oss og dermed vil være en slags direkte erstatning for Moses? Men hvem skal vike av BBS, TLO og Gustafsson dersom han skal inn fra start? Og hva med Knudsen? Han bør ikke skyves spesielt langt inn på benken -- om han i det hele tatt bør være på benken. Blir det tilbake til 4-4-2 nå med Svendsen som alternativ som indreløper? Vet at han spilte sentralt på u-landslagene og Molde. Kanskje kan han ta plass der dersom Mathew og Kairinen er tapt etter sesongen?
Bakke begynner å få et skikkelig luksusproblem, men det er godt å se at det bygges lag!
TLO/Svendsen/Knudsen - BBS - Gustafsson/Svendsen
Kairinen - Mathew - Krogstad
Rafn/SKM - Amundsen - Garnås - Ranger/Melga
Christiansen
evt.
BBS - TLO
Svendsen/Knudsen/Kallevåg - Mathew - Kairinen - Krogstad/Kallevåg/Gustafsson/Knudsen
Rafn/SKM - Amundsen - Garnås - Ranger/Melga
ChristiansenKommentar
-
Med mindre Mathew, Kairinen, Krogstad eller Knudsen forsvinner så er vel ikke dette stunden å signere Solbakken.
Er vel heller forsvarsspiller på veiKommentar
-
Dog tror jeg heller ikke at det er han, heller en forsvarsspiller.👍 1Kommentar
-
Er vi ikke litt tynt forspent på spissplassen og høyre ving også? Midtbanen bør være bra nok nå. Det ville vært en drøm hvis Kairinen blir, men det ser jeg virkelig ikke for meg. Gnistrende god spiller som nok finner større arenaer å spille på.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
På generell basis trenger vi flere raske og temposterke spillere. Ingen spillere på¨kan være en hellig ku pga trofast tjeneste eller fordi han har gått gradene. Da stangnerer laget. Synd, men slik er det. Så gjerne flere typer ala Tobias, hvis han er så god som jeg håper han er.
Hva med Victor Grodås eller blir det smør på flesk mtp Baccay? Hvordan gjør forresten Baccay det i FFK?
Kommentar
-
-
Jeg synes de siste utskiftningene i stallen har gjort oss merkbart sterkere. Vi har nå "plutselig" en midtstopper som ikke bare rydder unna i stor stil foran eget mål, men som også er en konstant trussel foran motstandernes mål. Ikke minst på corner! DET har vært savnet! Vi har også - helt ut av det blå - en teknisk god kantspiller som både tør og lykkes med å utfordre. Som også scorer mål!
Defensivt har Bakke og spillerne nærmest stengt butikken, og med en bedre balanse og bredde kommer vi til å bli bedre og bedre offensivt utover høsten. Så har vi Bjørn. Sier ikke mer.
Som om ikke dette er nok, ryktes det at det kommer flere forsterkninger til uka. Ikke å glemme begynner også flere av unggutta å få litt spilletid og erfaring og vi har en ung keeper som ser ut som han har spilt i ti sesonger på dette nivået. Hvis det kommer noe like spennende som de to siste til uka, tror jeg vi klarer opprykket greit. Men enda viktigere; da tror jeg faktisk vi kan være i ferd med å bygge et lag som har noe i ES å gjøre.
Dagens seier over Strømmen er en sterkere prestasjon enn jeg tror mange mener. De har vært gode hjemme og har ikke noe dårlig lag.
For noen uker siden var jeg nesten i sjokk over hvor svake vi fremsto. Selv om vi ikke skal ta noe på forhånd, synes jeg det nå er gode grunner til å ha større tro på at vi kan ha et fortsatt liv som en toppklubb!
Elska þetta félag👍 7Kommentar
-
Ranheim - Sogndal og Tromsø - Åsane neste lørdag. Blir en nøkkelrunde for høsten dette. Vi havner en kamp på etterskudd pga Corona i Grimstad, så vi blir liggende å jage bakfra. Veldig synd at vi ikke får spille på mandag med den formen vi er i, men det gir oss mer tid til å få stabla Björn på beina og gjøre Sander mer kjent med lagkameratene. Kan også fort komme flere inn dørene innen tapet mot Blink skal revansjeres.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
Kommentar