Sesongen 2020
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvem tenker du på da? En halvskadet SKM eller å ta opp en fra juniorlaget som aldri har spilt på dette nivået?Kommentar
-
Det er snakk om en måned, og Kippe er vel uansett med på de fleste A-lagstreninger. Tviler på at vi går glipp av noe spillerutvikling på grunn av dette.👍 3Kommentar
-
Ranger har vissnok også noe smårusk han sliter med. Grunnen til at Kippe er signert er fordi man er redd for at Amundsen, Ranger og SKM alle er utilgjengelige. Og da begynner det å bli tynt hvis f.eks Garnås må stå over en kamp. Melgalvis er uaktuell siden han da er eneste tilgjengelige høyreback (pluss at hans største svakheter som back ikke akkurat er tillitvekkende som stopper). Kairinen slår meg ikke umiddelbart som en stoppertype heller.👍 1Kommentar
-
Amundsen er skada, SKM er småskada og har vist at han ikke duger som stopper, Karinen og Melgalvis har aldri spilt stopper før, Garnås er et gult kort unna karantene, Ranger kan fungere men har meg bekjent ikke blitt spilt inn som stopper i år.
Det er snakk om en måned, og Kippe er vel uansett med på de fleste A-lagstreninger. Tviler på at vi går glipp av noe spillerutvikling på grunn av dette.
Lovnader om å rykke opp når vi er klare og satse på spillerutvikling fikk et nytt skudd for baugen i dag. Jeg synes dette sirkuset er direkte flaut. Om sportsplanen i teorien er god nok, er etterlevelsen av den for dårlig.Kommentar
-
Han er permittert fra jobben som spillerutvikler ifølge lsk.no
Lovnader om å rykke opp når vi er klare og satse på spillerutvikling fikk et nytt skudd for baugen i dag. Jeg synes dette sirkuset er direkte flaut. Om sportsplanen i teorien er god nok, er etterlevelsen av den for dårlig.👍 4Kommentar
-
Det skjer vel neppe så mye spillerutvikling på en måned uansett? Og er vi ikke klare for å rykke opp? Vi har tre stoppere tilgjengelig, en er skada og en er er gult kort unna karantene. Jeg fatter virkelig ikke hvorfor du er så negativ til dette👍 3Kommentar
-
Herregud. Kippe skal da kun spille hvis det er absolutt krise. Har da ingenting med å hindre spillerutviklingen å gjøre. Blir helt matt av sånt rør. Med 95% sikkerhet så er det Garnås, Amundsen og Slørdahl som kommer til å bekle de stopperplassene resten av sesongen. Men man vet aldri. Kippe er uansett en fin fyr å ha i garderoben og på trening. Og kanskje hvis det enten er helt krise på skadefronten eller at vi trenger f.eks luftstyrke de siste 10 min i en avgjørende match...................👍 7Kommentar
-
– Frode fritas delvis for sine oppgaver som toppspillerutvikler ut sesongen, men han skal tilbake i den stillingen etter en måned med delvis permittering, sier Mesfin.
Så da ser det vitterlig ut som det skal bedrives litt spillerutvikling også i november.Kommentar
-
Kommentar
-
Som en av de som ønsker enda mer satsing på unggutta i troppen så ønsker jeg meg fremdeles å se Kippe spille noen kamper i Eliteserien neste år👍 1Kommentar
Kommentar