Kampene mot KFUM og Kamma har blitt flyttet til 2. og 6. desember, etter klubbens eget ønske
Sesongen 2020
Collapse
X
-
Edit: Nå ser jeg jeg at alle kampene som skulle gått søndagen er flyttet til mandag... fortsatt utakt, LSK skal spille to før Sogndal.Last edited by Tjodleif; 26.11.2020, 19:59.Kommentar
-
Sigurdarson og Amundsen tilbake i full trening og klare til match, melder RB. Smarason er faktisk også mer eller mindre tilbake for fullt, men det er veldig usikkert om han har noe å bidra med i innspurten da han har vært ute fryktelig lenge...................👍 3Kommentar
-
-
Synd man ikke prøvde å ta førsteplassen. En million i kassa ville kommet godt med til neste år.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Bare samler tanker litt om vi skulle rykke opp ?
hva er realistisk ? Må vi bare innse at vi er ett lag som skal holde oss?
min peronlig mening er : keeperplass ++
midtoppere , Amundsen , var kritisk i starten , men helt sikker på at holder TL nivå nå. Gårnas
Bjarmann light) usikker på om har TL nivå, men god makkere/e , så er det ikke der vi bør prioritere penga førsrt. 2 nye backer , jaaaaa, uten tvil. De vi har Idag holder ikke mål.
midtbanen . Vi må gjøre alt for å beholde Matthew
resten er ikke uerstattelige.
på spiss plass er TLO grei å ha. Ikke mere enn det .
en BBS i toppform er gull , men tror han er/tar en Smarason.
får vi 2 nye backer og en sentralt midt+ spiss inn så er vi kjempeklare for TL. Men de Skal ikke være kvantitet spillere , men kvalitet . De finnes der ute( se Glimt) , til en grei penge. Garantert . Vi må være smarte/flinke nå.Last edited by Playboy1; 05.12.2020, 14:11.Kommentar
-
Selv om det kanskje skal mye til for å rote bort opprykket nå, er jeg ekstremt ambivalent med tanke på OM vi burde rykke opp!!
Det er helt åpenbart at vi kommer til å bli driti ut i nesten hver eneste kamp i ES, når vi ser hvor svak klubb vi har blitt. Regner med at vi blir feid rett ned i obos igjen, med mindre en rekke mirakler skulle skje i løpet av vinteren. Dette laget har ikke noe i ES å gjøre. Ferdig snakka!
På den annen side tror jeg at hvis vi ikke rykker opp i år, kan det bli mange år i obos.
Men helt seriøst: Dette laget/klubben/trenerne hadde trengt minst ett år til i obos. Ett år med en PLAN!Elska þetta félagKommentar
-
Hvis vi ikke klarer å ta poeng mot Grorud hjemme så har vi ikke en dritt i ES å gjøre uansett.
mest irriterende at man må gå med stein i magen ennå lengre👍 3Kommentar
-
Satt på spissen, nesten så jeg håper Sogndal vinner slik at vi kan bevise at vi takler det presset som kommer. Bare nestenDette er en ballKommentar
-
Det sitter fryktelig langt inne å heie på Kisa - men har nesten ikke noe valg i dag. Ødemarksbakken får huske på hvem som betaler lønna hans!Kommentar
-
Kommentar