Sesongen 2020
Collapse
X
-
-
Sannes er vel ute lenge, og BBS er stadig usikker. Moses og Mauritz er gone. Til matchen i morra har vi én spiss tilgjengelig, og han løper Som regel livet av seg, og er tom etter 70 min. Syns dette virker som en fornuftig variant ut sesongen, uten at jeg har inngående kjennskap til Haraldsson.👍 6Kommentar
-
Tryggvi er for tiden 10eren til Björns moderklubb Akranes, og står denne sesongen med 6 mål og 3 målgivende på 13 kamper (eller 18 kamper og 11 mål hvis man tar med cupen, som man vel bør). Han har 4 A-landskamper for Island og har spilt litt ball for Halmstad i Sverige før han vendte tilbake til Sagaøya i fjor.👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Sannes er vel ute lenge, og BBS er stadig usikker. Moses og Mauritz er gone. Til matchen i morra har vi én spiss tilgjengelig, og han løper Som regel livet av seg, og er tom etter 70 min. Syns dette virker som en fornuftig variant ut sesongen, uten at jeg har inngående kjennskap til Haraldsson.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Skulle vært bra om vi berammet en treningskamp mot tippeligamotstand så snart det lar seg gjøre, jeg er veldig nysgjerrig på hvor vi står.......
-
-
👍 4Kommentar
-
Han skal først komme seg hit, og så skal han vel igjennom en medisinsk test. Mulig de venter til alt er 100 prosent klart.Elska þetta félagKommentar
-
Fra rb: Haraldsson vil trolig sette seg på flyet til Norge i løpet av helga, og da må han være ti dager i karantene før han kan trene med laget. Det betyr at han tidligst kan bli klar til bortekampen mot Ranheim 18. oktober.
Han skal først komme seg hit, og så skal han vel igjennom en medisinsk test. Mulig de venter til alt er 100 prosent klart.
Virker på alle måter fornuftig i og med
- dette er en spiller de har fulgt over noen år,
- ser nok en gang til å være en spiller med fart..
- vi er sårbare for skader/karantener med 1 1/2 spilleklare spisser,
- ingen lang binding for klubb, men muligheter for begge parter til å forlenge om begge parter ønsker
- som bonus et talentsamarbeid med den islandske klubben!👍 3Kommentar
-
Jeg ser blant annet nrk rapporterer om utbetalinger fra «krisepakka» fra kulturdepartementet. Noen som veit hva LSK kan vente seg derfra?Kommentar
Kommentar