Sesongen 2020
Collapse
X
-
👍 4Kommentar
-
Jerv har kommet seg etter korona-avbrekket. Tre seire på rad nå. Synd vi ikke kunne møtt dem da de lakk som en sil...👍 1Kommentar
-
Huffameg, nå har Norsk Tipping LSK som favoritter i Trondheim.
Jeg har kjørt noen kalkuleringer av resten av sesongen (prøv selv: www.worldfootball.net, husk å legge inn Jervs hengekamper i tidligere runder), og kommet frem til av vi egentlig ikke har råd til å tape en eneste kamp om vi skal ta direkte opprykk. (gitt at de tre andre "der oppe" fortsetter formen)👍 2Kommentar
-
Jeg har kjørt noen kalkuleringer av resten av sesongen (prøv selv: www.worldfootball.net, husk å legge inn Jervs hengekamper i tidligere runder), og kommet frem til av vi egentlig ikke har råd til å tape en eneste kamp om vi skal ta direkte opprykk. (gitt at de tre andre "der oppe" fortsetter formen)👍 1Kommentar
-
Jeg har kjørt noen kalkuleringer av resten av sesongen (prøv selv: www.worldfootball.net, husk å legge inn Jervs hengekamper i tidligere runder), og kommet frem til av vi egentlig ikke har råd til å tape en eneste kamp om vi skal ta direkte opprykk. (gitt at de tre andre "der oppe" fortsetter formen)👍 1Kommentar
-
👍 3
Kommentar
-
-
Så skal det avgjøres!
Det er bare å feste sikkerhetsbeltene, for vi har en helt spinnvill måned foran oss. Det skal altså spilles 8 kamper på 29 dager (i snitt tre og en halv dag mellom hver kamp), deriblant mot Tromsø (H) og Sogndal (B). Grunnet hengekampen mot Jerv får vi heller ikke hvile den ene uka det egentlig skal være 7 dager mellom kampene.
Kommer til å bli et helvettes kjør, men jeg tror at vi er godt rustet til å takle utfordringen. Bakke og co har gjort en veldig bra jobb med å bygge bredde i troppen og jeg tror vi står sterkt her sammenlignet med Sogndal/Tromsø/Ranheim. Kan fort bli tungen på vektskåla. Samtidig er vi inne i en fryktinngytende form med 13 kamper uten tap og en målforskjell i samme periode på 28-9, hvorav fem av baklengsmålene kom mens vi fortsatt jobbet med å karre oss ut av den labre sommerformen.
OBOS har jo faktisk vært et ganske så spennende bekjentskap! Så krysser vi fingrene for at det blir med denne sesongen og at opprykket er sikra når helvettesmåneden er over!Last edited by Kanarivogel89; 23.10.2020, 19:06.👍 4Kommentar
-
Kommentar