Tromsø mangler to sentrale mot oss pga karantene (Antonsen og Rube Yttergård). Det betyr litt. I tillegg har vi hjemmematch der Tromsø har meget dårlig statistikk, så finner vi oss selv igjen blir det 3 poeng. Kanskje håpe på å få litt hjelp av Strømmen også som møter Sogndal.
Sesongen 2020
Collapse
X
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kanskje det rett og slett var greit at vi fikk den vekkeren mot Raufoss i går. Håper trenerteamet bruker smellen riktig og at spillerne skjønner at selv om de har gått nesten en halv sesong uten å tape så kommer ikke poenga flaksende bare ved å møte opp.👍 1Kommentar
-
Du så fra avspark at hodet til spillerne var på en annen og (i deres hode) viktigere kamp. For Raufoss var det cupfinale, og de vant helt fortjent. Det er plenty med eksempler på "storlag" som vinner mot de beste, men går på bananskall mot de dårligste. Det sitter ene og alene i toppetasjen, og nå må Bakke vise seg oppgaven moden og bruke dette til å kanalisere energi inn mot Tromsø-kampen. Vi tåler nok dette mageplasket, men vi overlever neppe ett til.👍 1Kommentar
-
Du så fra avspark at hodet til spillerne var på en annen og (i deres hode) viktigere kamp. For Raufoss var det cupfinale, og de vant helt fortjent. Det er plenty med eksempler på "storlag" som vinner mot de beste, men går på bananskall mot de dårligste. Det sitter ene og alene i toppetasjen, og nå må Bakke vise seg oppgaven moden og bruke dette til å kanalisere energi inn mot Tromsø-kampen. Vi tåler nok dette mageplasket, men vi overlever neppe ett til.👍 5Kommentar
-
Denne sesongen angående opprykk/nedrykk blir nok ikke avgjort før siste runde ser det ut som?
ingen av topp lagene ser gode eller stabile Nok ut til å gå ubeseiret resten av sesongen. Samt mange av bunn lagene har både vilje og evne til å ta poeng fra alle.Kommentar
-
Hvem vil du da ha ut av Amundsen, Garnås, Sandberg og Slørdahl? Regner ikke med at vi kan ha mer enn 4 stoppere i stallenKommentar
-
Ville helst bytta Granås, men han har lengst kontrakt og har netttopp blitt henta så det er uaktuelt. Vanskelig å vite hva man skal gjøre neste sesong. Amundsen er bra, men ikke helt god nok til å være den beste stopperen og lederstjerne bak. Vi kan kanskje ha 5 stoppere så lenge Sandberg er et usikkerhetsmoment. Håper Sandberg tar en Daland og viser at han holder høy eliteserieklasse til tross for to sesonger ute med skade.👍 1Kommentar
-
Hva gjør vi med venstrevingen neste sesong? Uranik er henta inn og er veldig spennende, bør være en av to venstrevinger i stallen. Tobias er henta inn og har hittil fått litt spilletid på venstrevingen. Haraldsson har sett bedre ut så langt. Kallevåg forsvinner vel trolig?
Henter vi Haraldson permanent og flytter Svendsen til indreløper eller satser vi på Svendsen på kanten og slipper Haraldsson? Er ikke helt overbevist om at Svendsen er en 433-ving.
Har vi avskrevet Ødemarksbakken?Kommentar
-
Hva gjør vi med venstrevingen neste sesong? Uranik er henta inn og er veldig spennende, bør være en av to venstrevinger i stallen. Tobias er henta inn og har hittil fått litt spilletid på venstrevingen. Haraldsson har sett bedre ut så langt. Kallevåg forsvinner vel trolig?
Henter vi Haraldson permanent og flytter Svendsen til indreløper eller satser vi på Svendsen på kanten og slipper Haraldsson? Er ikke helt overbevist om at Svendsen er en 433-ving.
Har vi avskrevet Ødemarksbakken?👍 1Kommentar
-
-
Svendsen, Knudsen, Mathisen, Matthew, Kairinen og Krogstad er vel en grei sekser på midten. Så tar jeg gjerne imot Solbakken og Solberg, om vi får napp på dem.
Går ut fra at vi fortsetter med 433 neste sesong.👍 1Kommentar
-
Svendsen, Seferi og Ødemarksbakken på kontrakt på venstre neste sesong. Av de kan vi nok regne med at Bakken går ut - og Haraldsson inn. Da har vi bra dekning, mener jeg. Etter min mening er det mer kritisk på sentral midt, vi har ikke noen defensive midtbanespillere på kontrakt..
Det er også tynt på backplass og stopper. Så det vil nok skje en god del overganger inn og ut før neste sesong.Kommentar
-
Svendsen, Seferi og Ødemarksbakken på kontrakt på venstre neste sesong. Av de kan vi nok regne med at Bakken går ut - og Haraldsson inn. Da har vi bra dekning, mener jeg. Etter min mening er det mer kritisk på sentral midt, vi har ikke noen defensive midtbanespillere på kontrakt..
Det er også tynt på backplass og stopper. Så det vil nok skje en god del overganger inn og ut før neste sesong.Kommentar
-
edit: og Sannes, men jeg er i tvil om han vil spille en viktig rolle på laget til neste år, særlig hvis vi er i ES.Kommentar
-
Vanskelig spørsmål. Kan ikke gi noe godt svar, men jeg synes dagens kamp viser at vi er veldig sårbare når Arnesen er ute. Hadde håpet Garnås hadde vist seg mer som sjef i dag, men det synes jeg ikke han gjorde. Slørdahl og Sandberg er vel mer framtida enn Arnesen, men har sett for lite til begge til å være for bombastisk. To nye har vi kanskje ikke råd eller plass til, men jeg synes det hadde vært betryggende med i alle fall en ny stopper av god ES-kvalitet. Slik Arnesen har spilt i det siste bør nok han være med videre.Elska þetta félag👍 1Kommentar
Kommentar