Robert Lauritsen - daglig leder

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9567

Opprinnelig skrevet av MortenA
    Det faktum at klubben må annonsere i RB om hvor bra nettverket Lauritsen har bygget gjør meg litt betenkt.
    Nå har jeg kladda og redigert bort 4 innlegg om denna jævla annonsen på rb.

Jeg starta med "Faen så latterlig!"

Så ble det "Skal lage paid content om meg sjøl jeg og"

Så ble det "Å ha artikkelen på LSK.no er greit, men akkurat denne artikkelen via RB som annonse er det jo litt teit"

Og nå er jeg der at "Det er vel naturlig at LSK reklamerer for det her der de kan nå lokale bedrifter, og det er vel en gemen hop som er på rb.no som er tenkt mottaker for denna info'n?"

Faen så latterlig!

Kommentar

• G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3313

Sier mange riktige ting i sin hilsen på LSK.no. Samtidig må jeg si at dersom dette er nye tanker, at dette ikke har vært det man har styrt etter de siste årene også, så er det veldig avslørende. Tenk at nå skal vi ha en strategiplan, dere!

Kommentar

• MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3568

Opprinnelig skrevet av G-Man
        Sier mange riktige ting i sin hilsen på LSK.no. Samtidig må jeg si at dersom dette er nye tanker, at dette ikke har vært det man har styrt etter de siste årene også, så er det veldig avslørende. Tenk at nå skal vi ha en strategiplan, dere!
        Mener å ha lest at vi hadde en strategiplan som strakk seg fra 2017-2022, men som ikke har blitt oppdatert siden.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3034

Opprinnelig skrevet av MortenA

Mener å ha lest at vi hadde en strategiplan som strakk seg fra 2017-2022, men som ikke har blitt oppdatert siden.
          Det stemmer
          I år så tar vi alt

Kommentar

• Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1465

Opprinnelig skrevet av G-Man
            Synes nyttårshilsenen var full av selvfølgeligheter og veldig lite konkret, men samtidig hadde det vel ikke passa seg å si «vi har sparka 3-4 stykk, pluss kokken» i et sånt innlegg heller.

dette og innholdsmarkedsføringa i RB kan av kritiske øyne oppfattes som at noen føler behov for å markere seg..

Kommentar

• Tvilling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 1489

Opprinnelig skrevet av Sailor Man

dette og innholdsmarkedsføringa i RB kan av kritiske øyne oppfattes som at noen føler behov for å markere seg..
              Og kan oppfattes som at de som er ansatt fortsetter å jobbe..

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2372

Opprinnelig skrevet av Tvilling
                Og kan oppfattes som at de som er ansatt fortsetter å jobbe..
                Et veldig godt poeng. Folk er faktisk ansatt helt til de ikke er det lenger. Da skal de selvfølgelig gjøre den jobben de er der for.

Synes veldig mange innlegg bærer preg av at folk fortsatt er sinte og har behov for å "ta noen". Det er fullt forståelig, men neppe konstruktivt. Det er åpenbart at Robert L ikke har gjort en god jobb som Daglig leder. Han må avsettes av et styre. Et godt poeng at styret skal ansette en ny daglig leder og at denne personen kanskje vil ønske en annen markedssjef enn Robert L. Fra mitt ståsted kan han godt gå tilbake til den jobben, hvor han etter min oppfatning har gjort en god jobb - i hvert fall mot bedriftsmarkedet.

Jeg ser ikke at noen bestrider at han har gjort en dårlig jobb som daglig leder. Uavhengig av hva som finnes av stillingsbeskrivelser burde ikke rolledelingen mellom DL og Sportssjef være så vanskelig. Daglig leder har ansvaret for driften av klubben, ikke det faglige. Det er mao Robert L sin jobb å sørge for at personer under ham gjør jobben sin og har forutsetningene til å gjøre den. Eksempelvis at folk ikke jobber seg i hjel, får hjelp hvis de trenger det, at sykmeldte faktisk kan være sykmeldt, at klubbens verdier - anlegg og immatrielle - ikke råtner på rot. Den jobben er levert til stryk.

Kommentar

Working...