Kampen ender 2-0 til heimelaget. Spillemessig henger vi brukbart med og til tider spilte vi ball i hatt med dem. Vår hemsko er fortsatt effektiviteten fremover. Som også kommentator påpekte. Kampene for begge lag vil antagelig uarte seg anderledes enn dagens affære, ihvertfall mtp 1.omgang. Og jeg mener fortsatt LSK burde ha forsøkt å omberamme noen av disse oppkjøringskampene. Uten å legge for mye vekt på treningskamp blir man allikevel optimist mtp det LSK har levert i oppkjøringa. Vi vil spille på oss et kraftig favorittstempel til opprykk som vil øke presset ytterligere.
Treningskamper 2020
Collapse
X
-
2. Omg. var Molde klart bedre. Virket som om piffen gikk ut av laget etter scoringene. Håper det er et resultat av hardt program og ikke mental kollaps. Begge målene er av den litt billige sorten som vi dessverre er altfor vant til. Første kommer etter en duell hvor Sheriff kanskje skulle hatt frispark, og andre er en gavepakke fra Rafn.
Igonen har flere returer ut i farlig område, men klarer seg greit. Rafn tar ikke muligheten som byr seg med Rangers skade. Resten av forsvaret er solid. Mathew viser hvorfor han skal til utlandet, og Krogstad er litt for het på flere avslutninger. Knutsen fortsetter å imponere, men litt mer anonym i dag. DG gjør mye bra og gjør livet surt for Molde. Moses gjør også mye bra, og jobber bedre defensivt enn tidligere. TLO jobbet bra i første og er da en suveren førsteforsvarer, targetman og har flere gode stikkpasninger. Blir sliten utover i kampen. At han ikke har scoret så mye hittil tar jeg ikke så tungt så lenge han jobber som han gjør. Melgalvis sliter også med mye crossere som går over han, men kommer greit fra kampen. Kairinen kommer inn når Molde presser og det meste handler om å holde unna. Sandberg, Slørdahl og Baccay får noen minutter for å føle på tempoet.
Alt i alt en god treningskamp hvor noen få feil i begge ender gjør at resultatet blir som det blir. Med litt andre marginer kunne det stått 0-2 i stedet. Mye positivt å ta med fra denne kampen også.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Man får vel egentlig bare igjen bekrefta hvor svakhetene i laget ligger når motstanden er på nivået vi selv vil være på? De personlige feila bak er fortsatt det største problemet, og hvis ikke Rafn heller kan tilby mer defensiv trygghet er han ikke engang god nok som back up for Ranger. At ikke Baccay virker å være en skikkelig konkurrent til SKM er også skuffende. Offensivt og defensivt ligger lagets største utfordring på backene.Kommentar
-
Kommentar
-
Treningskamper:
9/6: LSK - Kristiansund, kl 13.00
15/6: LSK Jerv, kl 16.00
20/6: KFUM - LSK, kl 12.00
26/6: Kongsvinger - LSK, tid ikke bestemt
En serieåpning i Obos-ligaen er spesiell nok for en LSK-spiller. For Fredrik Krogstad betyr åpningskampen mot Grorud litt ekstra.
Hjemmekampene sendes på rb.no.
gilbert👍 4Kommentar
-
Valg av motstander i treningskampene virker meget smart. KFK har en spillestil med mye duellkraft som vi vil møte mye av. Jerv Vet jeg lite om, men blir vel et slags gjennomsnitt for hva vi kan forvente i ligaen. KFUM mener jeg er blant de bedre rent teknisk, og Kongsvinger er også et stabilt Oboslag som vil gi en pekepinn på nivået.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Enig at treningskampene ser bra ut.
KBK forventes å være i rute.. deres generalprøve.. og vår oppstart. Vi skal skifte mye, om jeg oppfattet Bakke rett. Sånn sett godt å komme igang.. men mest spennende med OBOS matchene, på så mange måter... tenker jeg.
Kommentar
-
Arne Sandstø, som alltid vil huskes best i LSK for at han med et perfekt hodestøt skårte et avgjørende selvmål i siste minutt og sendte laget ut av cupen i tredje runde i 1996. Mot andredivisjonslaget Falk-Horten, som vant 1-0 da vi alle satt og venta på ekstraomgangene.
gilbert👍 3Kommentar
-
LSK-KBK
Igonen
Melgalvis?-Sinyan-Salquist-Mikalsen
Kallevåg-Mathew-Krogstad
DG-Lehne-Moses
Etter tretti minutter: Etter hvert flest og størst sjanser til LSK, blant annet et par gode kontringer og tre cornere fra Kallevåg. Ganske jevnt, sånn totalt.
35 min: 0-1 Kastrati på pasning fra Pellegrino, svakt av Melgalvis og Mikalsen på begge backene.Last edited by gilbert; 09.06.2020, 12:55.Kommentar
-
Pause. 0-1 etter 5-1 i målsjanser. Kallevåg gode hjørnespark, men for mye nær Mathews posisjon. Moses litt for sein og passiv. Melgalvis fortsatt ingen back. Ellers mye bra angrepsmessig, men merkelig ukonsentrert i gode avslutningssituasjoner.
gilbert👍 1Kommentar
-
Enig i øvrige kommentarer.
Ingen åpenbaring av "Nye Lsk". Veldig mye opp kun på venstre kant. Få(ingen?) krossere slik som i tidligere treningskamper.. så litt for statisk.
T.L.Offisde kan bli kjempebra, når samspill/timing blir enda et hakk mer jiustert
Godt det er treningskamp, aner meg at Bakke har mer på hjertet.Kommentar
Kommentar