Bukken tibake i Lsk

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Bukken tibake i Lsk

Kommer fra kgb nå, prata med Bukken der ,han begynner i Lsk som spiller utvikler og hjelpe trener for 2 og 3 laget. Ønsker han velkommen tilbake til oss.
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

Fint at gamle travere kommer tilbake til klubben, slikt skaper trygghet og tradisjon.

Bukken kunne vel forøvrig hatt et lite lynkurs i hvordan skyte for våre nåværende midtbanespillere...
    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

LSKhar vel tidenes beste organisasjon og trenerteam!

Velkommen Bukken!

Kommentar

• CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

Opprinnelig skrevet av mooph
        Fint at gamle travere kommer tilbake til klubben, slikt skaper trygghet og tradisjon.

Bukken kunne vel forøvrig hatt et lite lynkurs i hvordan skyte for våre nåværende midtbanespillere...
        Håper de har det i tankene, gjør ikke noe om de kurser hele laget heller.

Kommentar

• Ranakanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 501

Håper han har på seg fotballstøvlene til søndag(hvis han er der), sånn att han kan skyte noen skudd i pausen. VI VIL SE BUKKEN SKYTE!!! :-)

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Kan vi ikke stille opp han derre ekle Ola By Riise i målet mot Leirsund komplett med løsbart alla Tom Selleck og henda limt fast til lårene slik at det blir autentisk?

Og så trenger vi vel 13 000 tilskuere som bare reiser seg i sjokk før jubelen bryter løs?

"Hvor var du da Brå brakk staven? Personlig kunne Brå gått resten av distansen på henda med staven opp i r****hullet, som idrettsøyeblikk ville det forsatt ikke vært i nærheten av den jævla rødglødende 88-millimeteren til Bukken som penetrerte RBKs siste rest av selvtillit.
            .

Kommentar

Working...