Re: Er vi ... Tottenham??
Petter Skrev:
<Vi er Everton ->
<-Selger de beste spillerne
<-Lever i skyggen av naboklubben (hatklubben)
<- Vinner aldri noe
<-Har vært lengst i den øverste serien uten å rykke ned
Vi er ikke Everton!
De beste spillerne er på Åråsen(Sykelig optimisme)
Liverpool har i uminnelig tid vært storebror. I stor grad fordi de har vært ett bedre fotball lag en Everton. Engen har ALDRI hatt ett bedre fotball lag enn oss. I allefall ikke som jeg kan huske!(Selektiv hukommelse kommer med alderen, dommerskandaler og generelt NFF-tull)
Vinner hjertet mitt utallige ganger i løpet av ett år.(Vinner:Knuser=x)
At vi har vært lengst i den øverste divisjonen kan jeg leve med.
La meg som en liten digresjon nevne den ene store grunnen til at vi alle elsker LSK. For hver Erik Foss, Carew/Keru/aliyu,Drillo og Moren Berre. Har vi en Torgeir Bjarmann, en Heidar Helguson, En Tom Lund, En Ivar Hoff, og en Stuart McManus.(Kontakt gjerne undertegnede om du trenger en nærmere forklaring på noe av dette)!
Petter Skrev:
<Vi er Everton ->
<-Selger de beste spillerne
<-Lever i skyggen av naboklubben (hatklubben)
<- Vinner aldri noe
<-Har vært lengst i den øverste serien uten å rykke ned
Vi er ikke Everton!
De beste spillerne er på Åråsen(Sykelig optimisme)
Liverpool har i uminnelig tid vært storebror. I stor grad fordi de har vært ett bedre fotball lag en Everton. Engen har ALDRI hatt ett bedre fotball lag enn oss. I allefall ikke som jeg kan huske!(Selektiv hukommelse kommer med alderen, dommerskandaler og generelt NFF-tull)
Vinner hjertet mitt utallige ganger i løpet av ett år.(Vinner:Knuser=x)
At vi har vært lengst i den øverste divisjonen kan jeg leve med.
La meg som en liten digresjon nevne den ene store grunnen til at vi alle elsker LSK. For hver Erik Foss, Carew/Keru/aliyu,Drillo og Moren Berre. Har vi en Torgeir Bjarmann, en Heidar Helguson, En Tom Lund, En Ivar Hoff, og en Stuart McManus.(Kontakt gjerne undertegnede om du trenger en nærmere forklaring på noe av dette)!
Kommentar