Lillestrøm SK – Hamarkameratene, tirsdag 7. juli, kl. 19:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Forstemmende å se Ødemarksbakken i dag - jeg synes fortsatt det ser ut som om han spiller som den spilleren han skulle ønske at han var, på den farta og de dribleferdighetene han tror han har, at han tror han er bedre én mot én enn han er. Det er ikke det at farta og driblingen hans er dårlig, men han blir aldri Franck Ribéry. Jeg håper han snart skjønner at det ikke er tilfeldig at det nesten aldri fungerer når han prøver å være lynving. Kom deg inn som en sentral offensiv midtbane, for foten din er bra. Men slutt å spille ving. Hvis du ikke evner å spille på lag med dine egne ferdigheter, ja, da blir du aldri ordentlig god.
Strålende hyggelig å se Moses gjøre et fint mål i dag, der er det evner, men jeg liker ham foreløpig best som innbytter. Kairinen må dog inn fra start, samtidig som jeg synes vi ser enormt mye bedre ut med Kallevåg enn uten - jeg lurer på om Kallevåg inn på en av kantposisjonene er det jeg ønsker meg, men jeg vet ikke om han selv ville synes det er en god idé. Jeg tillater meg å minne om at det var som kantspiller Mathew virkelig gjorde furore da han kom inn i laget høsten 2016 - en furore han vel strengt tatt aldri har gjort siden. Jeg lar den bare henge.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
Kommentar