SKM er vår beste spiss!
Sandnes Ulf – Lillestrøm SK, tirsdag 14. juli, KL. 19:00
Collapse
X
-
Bare jeg som synes vi er veike i duellene i dag? Bare løper ved siden av Sulferne uten å utfordreKommentar
-
Jeg hadde jo medfølelse med Gary Martin da han i et intervju med en islandsk avis vinteren 2017 sa noe langs linjene av at "vi roterte på spissplassen, men etter hvert som konkurrenten min, en fyr som heter Thomas, fikk lov til å brenne sjanse etter sjanse i kamp etter kamp uten at jeg fikk muligheten, skjønte jeg at det var på tide å komme meg avgårde." Dette er jo ikke noe nytt Lehne har begynt med.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 3Kommentar
-
Svak kamp. Med samme innsats som Ulf hadde vi vunnet dette lett. En del brukbare sjanser, men elendige skudd. Lehne Olsen må benkes, han trenger en pause. Karinen på gang. Ulfs keeper banens beste.Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Faen, dette tolmodighetsPISSET! Vi må frem å score mål med en gang. Alt annet er krise. Som regel vil vi slippe inn mål, men det gjør ingen verdens ting om vi scorer mer.👍 2Kommentar
-
Kjenner jeg er lei nå. Lei av gåfotball. Lei av planløst angrepsspill. Lei av fotballsparkere som aldri evner å treffe mål. Lei av innlegg i elendig posisjon. Lei av å slippe inn mål på den ene avslutningen motstanderen har. Lei av dommere som har lest regelboka for basket i stedet for fotball.👍 3Kommentar
-
Kjenner jeg er lei nå. Lei av gåfotball. Lei av planløst angrepsspill. Lei av fotballsparkere som aldri evner å treffe mål. Lei av innlegg i elendig posisjon. Lei av å slippe inn mål på den ene avslutningen motstanderen har. Lei av dommere som har lest regelboka for basket i stedet for fotball.Kommentar
-
Mathew hemmes veldig av det tidlige gule. Tør ikke å trå til resten av kampen. Vanskelig å spille med en treer på midten når ankeret trekker seg i dueller. Dette så vi dessverre best på målet til Sulf. Det luntes så jævlig. Mot Kamma var han en ustoppelig maskin.
Ville det vært bedre å sette ham ut på kanten, Krogstad ned og Kairinen ut? Eventuelt bytte plass på Kairinen og Mathew?Kommentar
-
Vi skaper mer enn nok til å vinne kampen, og slipper nesten ikke til noe som helst. Hadde vi hatt spillere som var i stand til å treffe kassa på 10-11 meters hold hadde vi vunnet denne kampen veldig greit.
Sånn jeg ser det er alt bra nok - på dette nivået - men kvaliteten på avslutningene er håpløst ræva.👍 2Kommentar
Kommentar