Kan ikke Fotball-Norge holde kjeft?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Er vel ingen tvil om at vi har en del spillere som spiller mere grisete enn gjennomsnittet, men sånn er det vel i de fleste lag. Men når man har spillere som Frode Kippe som er mer eller mindre tilbakestående på fotballbanen så er det ikke rart vi får litt ekstra pepper
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #22
      Det er deilig å være hatet igjen. Det er deilig at motstandere forsøker å påvirke dommeren FØR kampen i det hele tatt har blitt spilt.

      Dette er et deilig tegn på at andre ser på LSK som er virkelig maktfaktor i norsk fotball. Jeg elsker å være hatet, og hater å bli neglisjert.

      La de fortsette, vi vinner allikavæl!

      Petter

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7104

        #23
        Synes det virker oppkonstruert at Kihlen og Perry skulle si noe slikt om LSK. Jeg prata med begge etter cupkampen, og de hadde lite annet enn skryt å komme med om LSK, selvom de mente LSK spiller en "tøff" fotball.

        At spesielt Kihlberg skulle ha sagt det som siteres av trådstarter, overrasker meg. Har alltid opplevd ham som en fair type som ser bak stereotypene. Forøvrig kan han bare se på seg selv hver eneste gang Aafk har dødball: Det er nemlig som regel Kihlberg som har "sperrejobben" for Tor Hogne Aasøy de gangene han selv ikke tar dødballene.

        Uansett: La de frykte oss - så lenge vi vinner kan de ikke si noe.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Fuglefar
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2006
          • 202

          #24
          Jo da, trådstarter har nok et poeng. Men det som man skal tenke litt på er jo Sunnmørs posten som strengt tatt ikke er noen objektiv avis. Dette er skrevet for å få inntresere lokalptrioter i Ålesund distriktet. Når de da ikke har noe godt å si om sine egne,så kan de jo rakke ned motstanderen. Jeg har hvert i Ålesund og snakket med fotballsupportere der. Omtrendt det eneste de hadde av kunnskap om Lillestrøm var Tom Lund, og at det fantes en fotballtradisjon der.
          Nå veit de tydligvis at det blir holdt i trøyer og takla hardt her også.
          Det er best de er forberedt på noen knokkeltaklinger, for hva er en LSK kamp uten noen saftige taklinger

          JA, STÅ PÅ, LSK !!
          Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

          Kommentar

          • KristofferØ
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 587

            #25


            Kihlberg er utvilsomt den ærlige og vidunderlige spilleren han var i klubben vår.

            Jævla svin, kom deg tilbake over grensa så vi slipper å se trynet ditt mer..
            I år så tar vi ostepop
            Vi elsker Lillestrøm
            HEI!

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2506

              #26
              Jeg håper Kihlberg blir i landet så han kan komme med flere innsiktsfulle kommentarer om LSK:
              Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
              - Lillestrøm er et maskinlag, stabile og solide, men ikke noe fantastisk lag. De slipper ikke inn mange mål, men produserer heller ikke så mye framover.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                #27
                Kihlberg sikter nok på en ekspert-kommentatorjobb i Tv2. Han har forøvrig rett i at vi ikke er farlige fremover da vi skåret mye sidelengs, med ryggen mot mål, stillestående og skeivvendt.

                Kommentar

                Working...