Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Denne såkalte keeperkampen er det vel bare å glemme. Tror craninx synes det er kaldt i fryseboksen, noen får gi han noen tepper for der blir han!! Makan til parkering av Mads har jeg knapt sett maken til.
Mannen har 4 seiere og 1 tap i ES med Lsk, ikke mange som kan vise til den statistikken.
Noen strålende redninger i dag, men må ta en stor del av ansvaret for 1-1. Dessverre ikke første gangen vi har sett ham på halvdistanse i slike situasjoner. Noe å lære her. Mye bra, men litt å jobbe med
Noen strålende redninger i dag, men må ta en stor del av ansvaret for 1-1. Dessverre ikke første gangen vi har sett ham på halvdistanse i slike situasjoner. Noe å lære her. Mye bra, men litt å jobbe med
Tja, nå synes jeg du er vel streng.
En pasning ut av en annen verden. Bør være en ikke situasjon, noen ganger må man ta av seg hatten for prestasjonen til motstander.
En pasning ut av en annen verden. Bør være en ikke situasjon, noen ganger må man ta av seg hatten for prestasjonen til motstander.
Pasningen er fin, men MHH har 5 sekunder på seg til å bestemme seg for om han skal gå ut eller rygge. De bruker han dårlig. Ikke en tabbe, men noe å lære av. Redningen i første og der hvor skudd går via forsvarer i andre veier opp mye.
Det er ikke de beste bildene på produksjonen, men jeg syns det ser ganske tydelig ut at Ogbu er i duellen, da sier vel boka at keeper skal bli stående. Nå står han jo på 16m til å begynne med, så det er ikke såå tabbete som hvis han hadde rusa ut, men neste gang faller han nok tilbake og stoler på ogbu.
Det er ikke de beste bildene på produksjonen, men jeg syns det ser ganske tydelig ut at Ogbu er i duellen, da sier vel boka at keeper skal bli stående. Nå står han jo på 16m til å begynne med, så det er ikke såå tabbete som hvis han hadde rusa ut, men neste gang faller han nok tilbake og stoler på ogbu.
Nøyaktig det jeg mener, han gjirde ingen av delene.
Pasningen er fin, men MHH har 5 sekunder på seg til å bestemme seg for om han skal gå ut eller rygge. De bruker han dårlig. Ikke en tabbe, men noe å lære av. Redningen i første og der hvor skudd går via forsvarer i andre veier opp mye.
Dårlig bilder og vanskelig å se når man var der live. Synes ikke de 5 sekundene var så tydelig på bildene jeg har sett, men kan godt være. Ogbu kommer også litt på feil side, så mulig det påvirker Mads sin involvering. Naturlige er jo egentlig å stå dersom det er en spiller i duell.
Nøyaktig det jeg mener, han gjirde ingen av delene.
Hehe ja jeg ser vi har skrivi ca det samme, jeg svarte egentlig på posten over, tror vi skreiv ganske samtidig, jeg skal bli flinkere til å bruke sitat/quote og ikke bare skrive.
Hehe ja jeg ser vi har skrivi ca det samme, jeg svarte egentlig på posten over, tror vi skreiv ganske samtidig, jeg skal bli flinkere til å bruke sitat/quote og ikke bare skrive.
Fra RB:
"På 1–1 målet ble jeg tatt litt for at jeg står høyt oppe, og derfor blir jeg litt på halvdistanse. Burde enten gått lenger ut eller rygget, men det var bra utført av Stabæk-spilleren også, sier Christiansen"
"På 1–1 målet ble jeg tatt litt for at jeg står høyt oppe, og derfor blir jeg litt på halvdistanse. Burde enten gått lenger ut eller rygget, men det var bra utført av Stabæk-spilleren også, sier Christiansen"
gilbert
Bra at han også selv reflekterer over dette. Står han på 5-6 meter, vil ikke spissen få avsluttet på samme måte, og Ogbu vil få mulighet til å avverge. Når det er sagt, det var den eneste feilen av betydning i en ellers god kamp
Kommentar