De av dere som husker en ung Grodås: Er dette det største keepertalentet vi har hatt siden? Helt vanvittige steg Mads har tatt i år
Mads Hedenstad Christiansen
Collapse
X
-
-
-
Emil er så vidt jeg veit fortsatt ute med skade, og har egentlig ikke fått sjansen til å vise seg frem i år. Jeg tror det er langt fram for han før han kan utfordre Mads om plassen - og Coppens også for den saks skyld.Kommentar
-
Tror ikke vi skal budsjettere med alt for mange sesonger med MHC. Er ikke ofte keepere drar på proffeventyr fra Norge for tiden, men er ingen grunn til at det ikke kan bli en realitet her.👍 1Kommentar
-
Suveren sesong og for meg står det hittil mellom MA og MHC om årets spiller. Han er ung og kan virke som en forsiktig type men på banen ser han meget selvsikker ut i det han foretar seg. Det lille usikkehetsmomentet er hvordan han eventuelt vil takle et par tabber på rad for de vil komme, men at det per nå ser ut som en ung Jarstein og en fin fremtid er det ingen tvil om.Kommentar
-
Suveren sesong og for meg står det hittil mellom MA og MHC om årets spiller. Han er ung og kan virke som en forsiktig type men på banen ser han meget selvsikker ut i det han foretar seg. Det lille usikkehetsmomentet er hvordan han eventuelt vil takle et par tabber på rad for de vil komme, men at det per nå ser ut som en ung Jarstein og en fin fremtid er det ingen tvil om.👍 3Kommentar
-
Suveren sesong og for meg står det hittil mellom MA og MHC om årets spiller. Han er ung og kan virke som en forsiktig type men på banen ser han meget selvsikker ut i det han foretar seg. Det lille usikkehetsmomentet er hvordan han eventuelt vil takle et par tabber på rad for de vil komme, men at det per nå ser ut som en ung Jarstein og en fin fremtid er det ingen tvil om.Kommentar
-
Kommentar
-
Som jeg husker det så var Baron en superlovende unggutt som stakk innom LSK når de var på treningsleir i Sør Afrika. Han var allerede i kikkerten til storklubbene i Europa som uferdig men mulig framtidig storkeeper. Det ble kontrakt og noen fine år med LSK men ikke mer. Uansett et stort steg opp for en hyggelig kar som kom fra veldig fattige forhold.Last edited by TomLundby; 02.11.2020, 21:59.👍 3Kommentar
-
Enig med resten her! Bare håper klubb og vi supportere har tålmodighet når tabbene kommer. Meget god mann å ha bak der. Tror vi også har en god keeper-trener i Jon.Dette er en ball👍 3Kommentar
-
Utrolig å se hvor store steg Mads har tatt gjennom sesongen. Det er ikke mange som trodde han skulle bli en så habil og solid keeper, og i mine øyne holder han god ES-standard nå. Kontrakt ut 2021, og er er det bare å fornye Mesfin, men det regner jeg med går i boks og står som første gjøremål etter sesongslutt. Her sitter vi på et enormt talent som vi bare må dyrke videre!👍 7Kommentar
Kommentar