Mads Hedenstad Christiansen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3030

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
    En klubbløs Nyland, en svak André Hansen og Sten Grytebust er altså foran i køen på landslaget. Håpløst. Eneste Solbakken kan forsvare dette med er at Mads, i likhet med resten av laget, ikke har hatt sin beste periode i det siste.
    Å ta ut Grytebust foran Mads må jo være en avgjørelse som mangler sidestykke i norsk fotballhistorie. Så latterlig er det! Gryte er ikke topp 5 i eliten engang. Når det er sagt så håper jeg Mads tar steg i feltarbeidet sitt. Gjør han det blir han verdensklasse
    I år så tar vi alt

Kommentar

• AB40
      Medlem
      Møteplager
      • Aug 2015
      • 81

Skulle gjerne sett Mads blant de tre. Tror Solbakken har valgt å gå for det sikre i disse avgjørende kampene, der Nyland faktisk har vært ålreit under Ståle og at Hansen og Grytebust blir valgt på rutine. Hvorfor man ikke kan putte inn 1 ny ung som tredjekeeper synes jeg er skuffende da det også kan gi en positiv effekt.

MEN! Det er en god stund siden Nyland spilte kamp og å ha med en klubbløs keeper som førstevalg gir meg Myhre vs Tyrkia-vibber.

Kommentar

• MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3564

Min tanke er at Ståle mener det er bedre at Mads spiller U-21 kamper enn å sitte på benken på A-laget. Nå er jeg ikke nødvendigvis enig, spesielt med alternativene som ble valgt.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Fugggel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2020
          • 522

Opprinnelig skrevet av MortenA
          Min tanke er at Ståle mener det er bedre at Mads spiller U-21 kamper enn å sitte på benken på A-laget. Nå er jeg ikke nødvendigvis enig, spesielt med alternativene som ble valgt.
          Det er forsåvidt et valid argument når begge lag hadde konkurransekamper. Men når u21 har privatlandskamp så synes jeg at det ikke gir mening. At Mads er bedre enn grytebust bør det ikke herske tvil om. Synes det hele virker rart.

Kommentar

• Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4686

Opprinnelig skrevet av MortenA
            Problemet er at Smerud, som den løken han er, uansett prioriterer Leeds U23-guden Klaesson. Dersom Mads uansett skal slite benk, kunne han med fordel gjort det på A-landslaget, så kunne Klaesson og Sjøeng kriga om U21-plassen.
            Last edited by Kanarivogel89; 13.09.2022, 14:42.

Kommentar

• Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

Hva er det jeg ikke ser med Klaesson? For meg er det en helt middels keeper uten særlige spisskvaliteter, så hvordan kan han gå foran det største norske keepertalentet på denne siden av 2000? Helt uforståelig, men LGS er company man.
              Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6110

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Hva er det jeg ikke ser med Klaesson? For meg er det en helt middels keeper uten særlige spisskvaliteter, så hvordan kan han gå foran det største norske keepertalentet på denne siden av 2000? Helt uforståelig, men LGS er company man.
                Han er høy!

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4359

Mads er tatt ut på A-landslaget! Endelig og fullt fortjent!
                  Elska þetta félag

Kommentar

• Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4686

Faen meg endelig! Tåre i øyekroken her nå. Deilig avslutning på sesongen etter en kjip down-periode.

Kommentar

• 007
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2013
                      • 293

Vi LSK-supportere og Hedenstad-tilhengere får se det beste i alt.

U21 og Hedenstad utslått etter innledende runder, MEN da kommer han jo hjem straks og kan hjelpe LSK i kampen om poengene!

Mads Hedenstad er fugl!

Kommentar

• bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3030

Mads Hedenstad Christiansen (22) er svært skuffet over behandlingen han mener han fikk av landslagstrener Leif Gunnar Smerud underveis i U21-EM. Nå antyder keeperen at han aldri vil spille for Smerud igjen.

Er Smerud landets største idiot? Fremstår gang på gang som en arrogant drittsekk. At han fikk trene unge spillere på landslag er vel noe av det verste NFF har gjort
                        I år så tar vi alt

Kommentar

• DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4359

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                          https://www.vg.no/sport/fotball/i/Kn...-gang-paa-gang

Er Smerud landets største idiot? Fremstår gang på gang som en arrogant drittsekk. At han fikk trene unge spillere på landslag er vel noe av det verste NFF har gjort
                          Det er godt mulig Smerud er det. En annen ting er at jeg setter spørsmålstegn ved at Mads bruker tid på dette. Han burde heller ha all fokus på å bli en bedre keeper og til å bidra til at laget presterer bedre.
                          Elska þetta félag

Kommentar

• Fugggel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2020
                            • 522

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Det er godt mulig Smerud er det. En annen ting er at jeg setter spørsmålstegn ved at Mads bruker tid på dette. Han burde heller ha all fokus på å bli en bedre keeper og til å bidra til at laget presterer bedre.
                            Sikkert helt altoppslukende dette. Kan sikkert ikke fokusere på å bli bedre samtidig som at man har svart på et par spørsmål fra RB. Sannsynligvis brukt så mye som et par min på dette intervjuet .

Rart å dra inn dette med fokus i denne saken, hadde vi ledet serien så tviler jeg på at du hadde stilt spørsmål om fokus.

Kommentar

• Dumbo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2004
                              • 522

Opprinnelig skrevet av Fugggel

Sikkert helt altoppslukende dette. Kan sikkert ikke fokusere på å bli bedre samtidig som at man har svart på et par spørsmål fra RB. Sannsynligvis brukt så mye som et par min på dette intervjuet .

Rart å dra inn dette med fokus i denne saken, hadde vi ledet serien så tviler jeg på at du hadde stilt spørsmål om fokus.
                              Dette er en liten filleting som egentlig ikke burde fått spalteplass i media i det hele tatt. Vitner om en skuffet Mads i ubalanse.

Kommentar

• Fugggel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2020
                                • 522

Opprinnelig skrevet av Dumbo

Dette er en liten filleting som egentlig ikke burde fått spalteplass i media i det hele tatt. Vitner om en skuffet Mads i ubalanse.
                                Enig i at dette ikke er en sak.
                                Så vil jeg være forsiktig med å si at noen er i ubalanse basert på et kort intervju.

Kommentar

• MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3564

Mitt inntrykk av Smerud som landslagstrener har vært positivt så langt. Hans kommunikasjon fremstår klønete, men så er media også flinke til å tolke utsagn slik at de skaper dramatikk og oppstyr.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4359

Denne keeperen er for dårlig for eliteserien. Han virket lovende, men nå er det bånn i bøtta.
                                    Elska þetta félag

Kommentar

• Holterkanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2009
                                      • 595

Formkurven peker rett ned dessverre

Kommentar

• LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3417

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                        Denne keeperen er for dårlig for eliteserien. Han virket lovende, men nå er det bånn i bøtta.
                                        Mangel på konkurranse. Da blir det sånn. Kan senke seg noen prosent, så får man sånne brølere. Blitt en svak keeper. Mye like skyld har klubben som er fullstendig handlingslammet.

Kommentar

• plantemiddel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2012
                                          • 831

Opprinnelig skrevet av LS89

Mangel på konkurranse. Da blir det sånn. Kan senke seg noen prosent, så får man sånne brølere. Blitt en svak keeper. Mye like skyld har klubben som er fullstendig handlingslammet.
                                          JA!! Akkurat det. Banker nesten hue i tastaturet nå, fatter ikke at klubben ikke forstår dette. MHC trenger matching på et høyere nivå på trening, han trenger en senior med lang erfaring på treningsfeltet som kan vise vei. Virker på meg som at en i stedet for å få inn noen som kunne trigget utviklingen til MHC heller har prioritert å få inn en andrekeeper som ikke klager og er godt likt av alle. Og at vi med dette er i ferd med å skusle vekk et av de største keepertalentene vi har hatt på lenge.

Kommentar

Working...