Mads Hedenstad Christiansen
Collapse
X
-
Skulle gjerne sett Mads blant de tre. Tror Solbakken har valgt å gå for det sikre i disse avgjørende kampene, der Nyland faktisk har vært ålreit under Ståle og at Hansen og Grytebust blir valgt på rutine. Hvorfor man ikke kan putte inn 1 ny ung som tredjekeeper synes jeg er skuffende da det også kan gi en positiv effekt.
MEN! Det er en god stund siden Nyland spilte kamp og å ha med en klubbløs keeper som førstevalg gir meg Myhre vs Tyrkia-vibber.
👍 1Kommentar
-
Min tanke er at Ståle mener det er bedre at Mads spiller U-21 kamper enn å sitte på benken på A-laget. Nå er jeg ikke nødvendigvis enig, spesielt med alternativene som ble valgt.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 5Kommentar
-
Det er forsåvidt et valid argument når begge lag hadde konkurransekamper. Men når u21 har privatlandskamp så synes jeg at det ikke gir mening. At Mads er bedre enn grytebust bør det ikke herske tvil om. Synes det hele virker rart.👍 1Kommentar
-
Problemet er at Smerud, som den løken han er, uansett prioriterer Leeds U23-guden Klaesson. Dersom Mads uansett skal slite benk, kunne han med fordel gjort det på A-landslaget, så kunne Klaesson og Sjøeng kriga om U21-plassen.Last edited by Kanarivogel89; 13.09.2022, 14:42.Kommentar
-
Hva er det jeg ikke ser med Klaesson? For meg er det en helt middels keeper uten særlige spisskvaliteter, så hvordan kan han gå foran det største norske keepertalentet på denne siden av 2000? Helt uforståelig, men LGS er company man.Ni principe ni rey...
D10S!👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Faen meg endelig! Tåre i øyekroken her nå. Deilig avslutning på sesongen etter en kjip down-periode.👍 2Kommentar
-
Mads Hedenstad Christiansen (22) er svært skuffet over behandlingen han mener han fikk av landslagstrener Leif Gunnar Smerud underveis i U21-EM. Nå antyder keeperen at han aldri vil spille for Smerud igjen.
Er Smerud landets største idiot? Fremstår gang på gang som en arrogant drittsekk. At han fikk trene unge spillere på landslag er vel noe av det verste NFF har gjortI år så tar vi alt👍 1Kommentar
-
https://www.vg.no/sport/fotball/i/Kn...-gang-paa-gang
Er Smerud landets største idiot? Fremstår gang på gang som en arrogant drittsekk. At han fikk trene unge spillere på landslag er vel noe av det verste NFF har gjortElska þetta félag👍 6Kommentar
-
Rart å dra inn dette med fokus i denne saken, hadde vi ledet serien så tviler jeg på at du hadde stilt spørsmål om fokus.
Kommentar
-
Sikkert helt altoppslukende dette. Kan sikkert ikke fokusere på å bli bedre samtidig som at man har svart på et par spørsmål fra RB. Sannsynligvis brukt så mye som et par min på dette intervjuet .
Rart å dra inn dette med fokus i denne saken, hadde vi ledet serien så tviler jeg på at du hadde stilt spørsmål om fokus.Kommentar
-
Kommentar
-
Mitt inntrykk av Smerud som landslagstrener har vært positivt så langt. Hans kommunikasjon fremstår klønete, men så er media også flinke til å tolke utsagn slik at de skaper dramatikk og oppstyr.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
-
Mangel på konkurranse. Da blir det sånn. Kan senke seg noen prosent, så får man sånne brølere. Blitt en svak keeper. Mye like skyld har klubben som er fullstendig handlingslammet.👍 4Kommentar
-
JA!! Akkurat det. Banker nesten hue i tastaturet nå, fatter ikke at klubben ikke forstår dette. MHC trenger matching på et høyere nivå på trening, han trenger en senior med lang erfaring på treningsfeltet som kan vise vei. Virker på meg som at en i stedet for å få inn noen som kunne trigget utviklingen til MHC heller har prioritert å få inn en andrekeeper som ikke klager og er godt likt av alle. Og at vi med dette er i ferd med å skusle vekk et av de største keepertalentene vi har hatt på lenge.👍 3Kommentar
Kommentar