Supporter via TV(2 sukk)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • official
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2005
    • 101

etter det jeg har lest av Fjøras utspill virker det ikke på meg som det først og fremst er kommentatorene han vil til livs, men hele TV2 sin vinkling av Tippeligaen.

virker heller som det er repotasjer, innspill og kommentarene til Davy "mitt hjerte er i Brann" Wattne som er Fjøras problem..?

.. favoritten min er Fjøras påstand om at hvis TV2 hadde hatt hovedsete i Lillestrøm -og halvparten av redaksjonen til sporten var kanarifans, -så hadde folk i Bergen reagert de også

Sjøl bor jeg på Hamar og veien er rimelig kort til Åråsen, men er også en av de som må ty til kamper vi TV2 sport, og mulig jeg ser detta med fugleøyne, men synes ikke dekningen til TV2 er jevnt fordelt f.eks mellom LSK og Brann.. Når jeg tenker på det lille jeg faktisk har sett av NRKs repotasjer/sendinger kan jeg ikke huske å ha blitt nedgradert på samme måte som hos TV2..

Til slutt vil jeg takke alle som møter opp på kampa hver bidige gang og som gjør oss (som ser en sjelden kamp på en råtten fotballpub på hedmarken) jævlig stolte av å være fuglafan!! Dere gjør en sinnsykt bra jobb!
    ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
    ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

Kommentar

Working...