Sorry hatere og tapere, men Lillstrøm er egentlig best. LSK IQ er høyest.
Lillestrøm SK - Stjørdals-Blink, mandag 20. juli, kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Så det rundt frisparket til Sb og, ufattelig puslete, feigt og svakt forsvarsspill, ikke uventa at en enkel pasning går rett igjennom alt og fører til 0-1, vi spiller ikke som et lag i det hele tatt, starta jo ok, men så slutter vi helt å spilleKommentar
-
Det værste er at det så bedre ut de fire første minuttene. Da starta både Gustavson og Moses fine løp inn i feltet rundt spissen mens backene holdt bredden. Men så var det rett tilbake til det samme gamle der vi prøver å spille vingen fri helt ute ved cornerflagget så de kan pole ballen inn i feltet.👍 1Kommentar
-
Når hovedproblemet ditt som fotballspiller er at du er veik mentalt, skylder på andre, forsvinner inn i deg selv, furter og sutrer, og det skal sørgelig lite til for at du mister troa på deg selv og det du driver med, og du i tillegg begynner å fisle og slurve med de i utgangspunktet beskjedne ferdighetene du har - kort sagt, det vi i gamle dager kalte å være ei pingle, så er det dessverre sånn at det gjør seg gjeldende på ethvert nivå. Også i OBOS er dermed Kind Mikalsen dårlig. Han er ikke den eneste som lider av dette - det er mange her som fremstår som nettopp dette! - men herre jævla jemini, så godt et eksempel han er. Sitter bom fast i veien for seg selv. Sånn.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 6Kommentar
-
Lehne Olsen må ut.
Det sure vesenet hans forsurer alt av offensivt spill og sjøl presterer han som [insert negativ kommentar].
Gustavsson må ut og. Millionmannen holder ikke nivå i Norge.
Stjørdal er et dårlig lag, basert på førsteomgangen, og skal slås, men tas det ikke grep med en eneste gang kan det tenkes at de slår oss...
Igjen, bra vi solgte Sheriff, så vi har "råd" til en sesong til i OBOS.Kommentar
-
Vi lager jo målsjanser ut av ingenting, dessverre er de stort sett mot feil mål. Alle fire bak er grenseløst svimle i dagKommentar
-
-
Vi måer jo tørre å ofre panne og nese når motstander gjør det, vi blir altforenkelt kriga ut og måker ballen opp i lufta istedet for å spille, stjørdals hadde enkelt scora 3-4 mot detta stjørdals forsvaret, da burde vi kunne klare et par ogKommentar
-
Kommentar
-
Moses offres for at TLO skal finne nettmaskene og såkalt ketchup-effekt skal komme. Logisk, der mannen surmuler mer enn meg
Ingen presterer dårligere enn vår kaptein og nummer 10.
Forskjellsbehandling!
Stod i offside under "straffesituajonen" i stad og, men linjedommerinna fikk det ikke med seg.👍 2Kommentar
-
Moses offres for at TLO skal finne nettmaskene og såkalt ketchup-effekt skal komme. Logisk, der mannen surmuler mer enn meg
Ingen presterer dårligere enn vår kaptein og nummer 10.
Forskjellsbehandling!
Stod i offside under "straffesituajonen" i stad og, men linjedommerinna fikk det ikke med seg.
"Ja, det er jeg moden for. Det må dessuten til, skal jeg gidde å bli her."
"Ja, men da er det jo ekstra bra at du er moden for det."
"Ja, det er bra at jeg er moden for det."
Ron Howards voice-over: "He wasn't."Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
-
"Vi gir Thomas mer ansvar, vi. Det er han sikkert moden for. Er du moden for det, Thomas?"
"Ja, det er jeg moden for. Det må dessuten til, skal jeg gidde å bli her."
"Ja, men da er det jo ekstra bra at du er moden for det."
"Ja, det er bra at jeg er moden for det."
Ron Howards voice-over: "He wasn't."Kommentar
Kommentar