Søgård på landslaget??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • thomasg
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2003
    • 122

    Søgård på landslaget??

    Hørte akkurat at Espen Søgård er kalt inn på landslaget pga av at troppen som er i midtøsten er blitt redusert pga av skader

    Kommentatorene sa det under kampen som går på tv2 nå.

    Morro for Espen da
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    #2
    Bra at han får sjansen. Jeg vil også legge til at jeg er full av beundring for hareides valg med å gjøre om basma til stopper i denne kampen, og sette kippe på benken :wink:
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

    Kommentar

    • gj
      Seniormedlem
      • Nov 2003
      • 3360

      #3
      Det er ikke bekreftet "offisielt" at Espen Søgård er tatt ut på landslaget.

      Kommentar

      • trønder-fugl
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Jan 2005
        • 29

        #4
        Norge trenger en spiller som søgård. Men han spiller for et lag som ikke er nabo til akersgata. Enga kom på 2 plass i fjor med 48 poeng og plutselig krydde det av enga spillere på landslaget. Noen lsk spillere som ble tatt ut i 2001?? da fikk vi 58 poeng.... Avisene elsker enga virker det som også. :?:

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          • Nov 2003
          • 3360

          #5
          ...ser det er bekrefta nå...

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6079

            #6
            Er da en del andre spillere jeg hadde venta å se bli kalt inn på landslaget før Søgård. Men om üwe har hjulpet han med ballbehandlinga og han finner frem til 2001 formen er han en bra spiller.

            Kommentar

            • SuperErik
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 535

              #7
              Artig at Søgård fikk sjansen.
              Han hadde ingen god sesong i fjor,men han har utvilsomt et stort potensiale.

              Tror Søgård og ikke minst Wehrman kan få et skikkelig løft i år.
              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6079

                #8
                synes ikek koren fikk ut så utrolig mye av potensialet sitt i den defensive rollen i fjor heller. Tror vi kan klare å finne fram noen nye stjernespillere i egen stall, men det er litt tynt bak disse tre.

                Kommentar

                • HanseFrank
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2004
                  • 221

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trønder-fugl
                  Enga kom på 2 plass i fjor med 48 poeng og plutselig krydde det av enga spillere på landslaget. Noen lsk spillere som ble tatt ut i 2001?? da fikk vi 58 poeng.... Avisene elsker enga virker det som også. :?:
                  Hvem av LSKs spillere mener du burde sluppet til på landslaget i 2001? Du kan jo begynne med våre beste spillere den sesongen; Zane, Kihlberg, Powell og Bjarmann. Av disse er kun Bjarmann kvalifisert for landslaget, gjennom statsborgerskap, men det ligger vel litt i kortene at man ikke henter inn en debutant på tre-fireogtredve?

                  Videre kan du jo, dersom ikke noja'n sliter deg helt i filler, argumentere for Søgård, Strand og Hansén, som fikk sjansen på ulike samlinger, og Sundgot, som meldte avbud til januarturen. Eller er det Stian Berget eller Sveinung Fjeldstad du mener skal på landslaget?

                  Nei, i stedet for å la lillebrorkomplekset overfor VIF dominere, kunne det kanskje være greit å akseptere at Erik Hagen, Ardian Gashi, Steffen Iversen og brødrene Fredheim Holm er gode spillere, så får vi heller håpe at i de neste år, så er det LSK som tiltrekker seg landslagsaktuelle spillere, og samtidig får fatt i unge talenter som Gashi og Holm.
                  HanseFrank
                  - på den andre siden...

                  Kommentar

                  • trønder-fugl
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Jan 2005
                    • 29

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                    Opprinnelig skrevet av trønder-fugl
                    Enga kom på 2 plass i fjor med 48 poeng og plutselig krydde det av enga spillere på landslaget. Noen lsk spillere som ble tatt ut i 2001?? da fikk vi 58 poeng.... Avisene elsker enga virker det som også. :?:
                    Hvem av LSKs spillere mener du burde sluppet til på landslaget i 2001? Du kan jo begynne med våre beste spillere den sesongen; Zane, Kihlberg, Powell og Bjarmann. Av disse er kun Bjarmann kvalifisert for landslaget, gjennom statsborgerskap, men det ligger vel litt i kortene at man ikke henter inn en debutant på tre-fireogtredve?

                    Videre kan du jo, dersom ikke noja'n sliter deg helt i filler, argumentere for Søgård, Strand og Hansén, som fikk sjansen på ulike samlinger, og Sundgot, som meldte avbud til januarturen. Eller er det Stian Berget eller Sveinung Fjeldstad du mener skal på landslaget?

                    Nei, i stedet for å la lillebrorkomplekset overfor VIF dominere, kunne det kanskje være greit å akseptere at Erik Hagen, Ardian Gashi, Steffen Iversen og brødrene Fredheim Holm er gode spillere, så får vi heller håpe at i de neste år, så er det LSK som tiltrekker seg landslagsaktuelle spillere, og samtidig får fatt i unge talenter som Gashi og Holm.

                    Ja jeg må nok inrømme at hukommelsen ikke var helt venn med meg. Husker jo dette når du nevner det... :oops:

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trønder-fugl
                      Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                      Opprinnelig skrevet av trønder-fugl
                      Enga kom på 2 plass i fjor med 48 poeng og plutselig krydde det av enga spillere på landslaget. Noen lsk spillere som ble tatt ut i 2001?? da fikk vi 58 poeng.... Avisene elsker enga virker det som også. :?:
                      Hvem av LSKs spillere mener du burde sluppet til på landslaget i 2001? Du kan jo begynne med våre beste spillere den sesongen; Zane, Kihlberg, Powell og Bjarmann. Av disse er kun Bjarmann kvalifisert for landslaget, gjennom statsborgerskap, men det ligger vel litt i kortene at man ikke henter inn en debutant på tre-fireogtredve?

                      Videre kan du jo, dersom ikke noja'n sliter deg helt i filler, argumentere for Søgård, Strand og Hansén, som fikk sjansen på ulike samlinger, og Sundgot, som meldte avbud til januarturen. Eller er det Stian Berget eller Sveinung Fjeldstad du mener skal på landslaget?

                      Nei, i stedet for å la lillebrorkomplekset overfor VIF dominere, kunne det kanskje være greit å akseptere at Erik Hagen, Ardian Gashi, Steffen Iversen og brødrene Fredheim Holm er gode spillere, så får vi heller håpe at i de neste år, så er det LSK som tiltrekker seg landslagsaktuelle spillere, og samtidig får fatt i unge talenter som Gashi og Holm.

                      Ja jeg må nok inrømme at hukommelsen ikke var helt venn med meg. Husker jo dette når du nevner det... :oops:
                      Godt sagt. VIF har spillere på landslaget pga at de har gode spillere. RBK har spillere på landslaget pga at de har gode spillere. Eneste vi har som er god nok for det norske landslaget er Kippe - og han er delvis inne i varmen. Hvis poenget er å ha flest på landslaget så er vi egentlig heldige som har Søgård der - for han mener jeg ikke er god nok. Altså en bonus.

                      Men Pål Strand var bra i 2001(og landslagsaktuell)... når han ikke var skadet.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #12
                        Delvis uenig.
                        Søgård har en løpsstyrke som få kan matche, og utifra kampen mot Start, så ser det absolutt ut som om han har forbedret seg kraftig når det gjelder teknikk.
                        Mulig at Søgård pr i dag ikke er god nok for en plass på landslaget, men han har potensiale.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                          Delvis uenig.
                          Søgård har en løpsstyrke som få kan matche, og utifra kampen mot Start, så ser det absolutt ut som om han har forbedret seg kraftig når det gjelder teknikk.
                          Mulig at Søgård pr i dag ikke er god nok for en plass på landslaget, men han har potensiale.
                          Som du sikkert vet så kan også landslaget(som alle andre fotballag) kun stille på banen med 11 mann, hovedsakelig det beste mannskapet de kan stille med. Avhengig av spillestil kan sentral midtbanerollen kles av 2-3 spillere + benk.

                          I denne rollen tror jeg følgende spillere ses på som klart bedre enn Søgård;
                          Andresen, Svindal Larsen, Solli, Gashi og Hoseth. I tillegg kommer alle de som ses på som like bra eller LITT bedre; Bakke, Strand, Holm, Rudi og mange mange flere.

                          Jeg tror ca 10 sentrale midtbanespillere skal være skadet før Søgård blir med i en tropp når det virkelig gjelder. Men Søgård er en grei gutt og virkelig en som blør for drakta og elsker Lillestrøm.

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Ola
                            Jeg tror ca 10 sentrale midtbanespillere skal være skadet før Søgård blir med i en tropp når det virkelig gjelder. Men Søgård er en grei gutt og virkelig en som blør for drakta og elsker Lillestrøm.
                            Du tar nok ikke så mye feil pr i dag. Men som sagt, han har et potensiale som forhåpentligvis får slå ut i full blomst under ny trener. På sikt tror jeg nok han vil være aktuell for landslagstroppen når det virkelig gjelder.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            Working...