Jerv - LSK, fredag kl 2030
Collapse
X
-
Fornøyd med at vi har to mål. Gustavson er frisk og ligger ofte tett på Lehne og truer boksen. Veldig viktig med uttelling på en corner. Viktig å være farlig på dødballer fremover, mange kamper kan bli avgjort der når vi stanger.
Ikke fornøyd med at vi er utrolig lite villig til å satse på talentene. Christiansen og Ranger burde definitivt vært på banen her. Trist å se at vår mest kreative spiller for det meste er limt fast i kanten og ikke får involvert seg i mellomrommet. Hårreisende forsvar.
Fortsatt ikke helt min fotball her, mye dårlige valg. Dårlig uttelling, men det kommer til å løsne før eller senere for Lehne om vi fortsetter sånn som det her.
Utrolig at Melgavis ikke fikk en assist motsatt vei, i likhet med Amundsen og Salquist.👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Førsteomgangen har vært bra. Målet vi får imot er den type søplemål vi har en tendens til å få imot. Motstander har flaks som gjør at han får avslutte. Jeg synes Melgalvis ligger for lavt i banen når ballen er på motsatt side slik at han får altfor langt å løpe før han er i farlig posisjon. DG virker også å bli trukket langt ned i banen når vi presser. Tror det har noe med farten til Mafi. Vi spiller med fem bak mot etablert angrep. Venstresiden virker å mangle samspill. De burde fått til mye mer, og jeg synes Kallevåg har vært litt kald så langt i dag.
Jeg hadde ikke sagt noe om det blir gjort bytter tidlig i dag. Moses, Ødemarksbakken, SMH, og Knudsen bør være aktuelle for en grei dose spilletid.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
-
Virkelig et sjansespill å bytte keeper idag, vi har en u-landslagsmann som ikke har gjort seg bort, men heller ikke imponert sånn voldsomt, driter coppens seg ut i dag har vi en desillusjonert tenåring og en usikker ny keeper å velge imellom, hadde vært bedre å latt coppens bli bedre kjent med norsk fotball og heller stått ved Mads syns jeg.👍 2Kommentar
-
-
👍 2
Kommentar
Kommentar