KFUM - Lillestrøm SK, tirsdag 11. august, kl. 19:00
Collapse
X
-
Vi skal/må for f... vinne denne, vi er i øyeblikket på 10.plass, 3 poeng unna direkte nedrykk til PostNord..... nå må spillerne snart bli så hevngjerrige at de får frem brystkassa!
Får å få ny giv ville jeg prøvd den under. Mathew opp i banen (jobber ned ved behov) sammen med DG (bruker all sin løpskapasitet bak/rundt/over/under motstanderens forsvar), TLO på kant/bakre stolpe ved innlegg fra Kallevåg (og motsatt) - og rutine bak i forsvaret. Krogstad med defensivt ansvar og Kairinen som ballfordeler. Skudd fra 18 meter og ut ikke tillatt. Skal ut på kanten som SKAL være spillbar. Rafn og SKM skal doble mer enn de har gjort. Vi må tørre.
Coppens
Rafn - Amundsen - Salquist - SKM
TLO - Krogstad - Kairinen - Kallevåg
Mathew
DGKommentar
-
Får å få ny giv ville jeg prøvd den under. Mathew opp i banen (jobber ned ved behov) sammen med DG (bruker all sin løpskapasitet bak/rundt/over/under motstanderens forsvar), TLO på kant/bakre stolpe ved innlegg fra Kallevåg (og motsatt) - og rutine bak i forsvaret. Krogstad med defensivt ansvar og Kairinen som ballfordeler. Skudd fra 18 meter og ut ikke tillatt. Skal ut på kanten som SKAL være spillbar. Rafn og SKM skal doble mer enn de har gjort. Vi må tørre.
Coppens
Rafn - Amundsen - Salquist - SKM
TLO - Krogstad - Kairinen - Kallevåg
Mathew
DG
Kommentar
-
Kommentar
-
LOL - RB kjører en sak nå:
" I møtet etter Sogndal-kampen åpnet en del av spillerne seg om utfordringene. Flere har følt et ubehag ved å få ballen. De har erkjent at det fører til at de spiller med håndbrekket på"
What else is new? Det har jo sett slik ut i flere år. Forknytte mentalpasienter som løper ut på matta med alvorstyngede ansikter.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
LOL - RB kjører en sak nå:
" I møtet etter Sogndal-kampen åpnet en del av spillerne seg om utfordringene. Flere har følt et ubehag ved å få ballen. De har erkjent at det fører til at de spiller med håndbrekket på"
What else is new? Det har jo sett slik ut i flere år. Forknytte mentalpasienter som løper ut på matta med alvorstyngede ansikter.👍 1Kommentar
-
Låter som om flere burde vurdere å jobbe med noe annet enn fotball hvis de ikke tåler å spille foran 200 tilskuere i OBOS!
Jeg står på Ekebergveien 19.00. God utsikt til banen derfraog høvelig avstand fra stadion. Håper å se flere der. Ned med flagget til topps!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
👍 1
Kommentar
-
Kommentar
-
Stian Sortevik og Fredheim Holm rapporteres skadet. Vi kan ikke klage på spilletroppene hos motstander. Campos hos Jerv var også ute når vi møtte dem.
Det er visstnok skade som gjør at Lehne ikke starter, ikke tidligere prestasjoner. Jeg er nøktern optimist for denne kampen, men ikke nødvendigvis på lengre sikt.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar