Når jeg er i ferd med å gi opp Gustafsson, så gjør han dette.
KFUM - Lillestrøm SK, tirsdag 11. august, kl. 19:00
Collapse
X
-
Ikke akkurat silketouch på Hrcka så langt. Men han skal få litt lenger tid. TLO har ikke akkurat briljert på den biten hellerKommentar
-
Faens dommer ass. Aldri i verden frispark der. Ikke lov å være sterkere enn motstander. DrittleiKommentar
-
Jeg trur vi får et spissbytte så snart vi når tidspunktet hvor TLO/Mauritz-Hansen klarer resten.
Men hva er det som stemmer idag egentlig?Kommentar
-
Han har fått til mindre enn jeg håpte på, men han løper og strekker forsvaret. Det er mer enn Lehne har gjort på lenge. Skal han ut, så er jeg usikker på hvem som skal inn. Hverken TLO eller Ødemarksbakken fristet. Moses på topp og Knudsen på kant må være trekket jeg kan godta.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Synd vi ikke klarer kjøre captein (stopper) til kåffa mer langs bakken. Ser sliten ut og temposvak. Var vel han som ble fraløpt av Hrcka med en gang omtrent.Dette er en ball👍 1Kommentar
-
Sliter med å glede meg over målet. Den eneste statistikken vi vinner i kamp etter kamp er ballbesittelsen, men vi gjør jo absolutt ingenting med dominansen i balllinnehavet. Et sjeldent glimt ved målet, men resten av kampen har vi vært totalt tannløse. Jeg ser overhode ingen plan. Kåffa dunker langt ut på vingene som har mottatt ball i rom der flere ganger. Settes opp i gode posisjoner gang etter gang, men ferdighetene er ikke gode nok. Når det gjelder oss er det bare mæling og kælking. Ting skal gjennom Mathew som ikke passer inn som playmaker i dette systemet i det hele tatt.
Beklager negativiteten etter at vi tross alt har gjort noe så sjeldent som å score mål, men jeg blir så trist av å se på hvordan vi framstår.👍 2Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Han har fått til mindre enn jeg håpte på, men han løper og strekker forsvaret. Det er mer enn Lehne har gjort på lenge. Skal han ut, så er jeg usikker på hvem som skal inn. Hverken TLO eller Ødemarksbakken fristet. Moses på topp og Knudsen på kant må være trekket jeg kan godta.
Vår mest målfarlige spiller IMO
Kommentar
-
Gode to minutter av andreomgang da. Men nå har Kåffa satt inn giret. Tekniske detaljer som gjør våre menn til skamme.
Altså, bare se på relasjonene på venstresiden deres da! Grønn av misunnelse👍 1Kommentar
-
Faen at vi tar ut Moses. Eneste med x-faktor. Grovarbeideren Krogstad inn for å trygge inn 1-1 mot speiderne👍 5Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
-
Se her ja! Vi klarer for en gangs skyld det Kåffa har gjort hele kampen, å vri ut på kant. Det ender i mål. DeiligKommentar
Kommentar